Van der Schaaf en Mellema Drachten
Vanmiddag reed ik van mijn werk richting huis en kwam langs de showroom van Van der Schaaf en Mellema in Drachten, ik kijk verlekkerd naar het moois wat daar buiten stond en kijk vervolgens weer voor me op de weg, zie ik ineens de melding
"laadsysteem, service spoed" plus een rood driehoekje en het acculampje in beeld.
Shit wat nu, niet verder nagedacht, auto gedraaid en richting dealer. Daar aangekomen auto laten draaien en mijn verhaal verteld. Auto kon gelijk naar binnen waar de diagnose werd gesteld dat de dynamo was overleden. Tja en nu, het was 14.30 uur en vandaag zo het niet meer lukken omdat de dynamo besteld zou moeten worden, morgen zou het dan wellicht wel lukken om een gaatje te vinden.
Mmm tis niet leuk, maar goed met een leenauto maar richtiing huis.......
Om 16.15 telefoon...........ze hadden toch nog een dynamo en de auto staat klaar om te worden afgehaald....... :!:
Om 17.15 reed deze jongen weer met een big smile in zijn eigen autotje richting huis.
NB dit is pas de tweede keer dat ik bij deze dealer kom, auto is er niet gekocht heeft er alleen een poos terug een reguliere onderhoudsbeurt gehad.