Live4Volvo schreef:Laswerk is een apart verhaal...
Ik heb nu een schermpje besteld (bij winparts.nl) voor €18,00 en dat moet er nog ingelast worden.
De garage vertelde mij dat als ik alles bij hun zou laten herstellen, het me €790,- zou gaan kosten. (Dat kan dus goedkoper...)
Wat een geld he, ik reken nog steeds om in guldens, en dan schrik je van €790,- wel wakker.
De prijs zal niet liggen aan wat rubbertjes/ruitenwisser maar puur inlassen van zo`n scherm, maar ik neem aan dat ze het wel helemaal afwerken incl spuiten op kleur toch?.
Schilder
Liever niet dan wel sleutelen
Opel Kadett B Volkswagen Kever 6 volt 1969 Opel Kadett D 1980 Mitsubishi Galant 1980 Opel Kadett E 1986 1,6 special Volkswagen transporter 1980 Fiat Regata weekend Ford Escort bestel 1989 1.6 Mazda 323F Renault 460 B18U 1993
de voorbanden zitten tussen 1,6 en 2,5mm dus die zullen binnenkort ook vervangen worden. (of omgewisseld naar achteren)
Doe dat NIET, dat is echt gevaarlijk op een nat wegdek. Altijd het meeste profiel achter plaatsen! Je staat achterstevoren voor je met je ogen kan knipperen in een bocht en een nat wegdek als je onvoldoende profiel achter hebt. 1,6mm is echt veel en veel te weinig. Kijk anders ff op de sloop voor een set 2e hands bandjes met ruim profiel en plaats die achter.
Iroll schreef:
Je staat achterstevoren voor je met je ogen kan knipperen in een bocht en een nat wegdek als je onvoldoende profiel achter hebt.
Haha, daar heb ik geen nat wegdek voor nodig
Iroll schreef: 1,6mm is echt veel en veel te weinig. Kijk anders ff op de sloop voor een set 2e hands bandjes met ruim profiel en plaats die achter.
Het is ook nog geen 1,6mm. Ze zitten nu op 2,4 voor. en achter nog ruim voldoende (meer dan 3mm). Ik ga denk ik gewoon voor nieuwe banden. Ik weet een adres waar je maximaal €35,00 per band betaald.