tja, zo nu en dan is 'n mens toch is aan wat anders toe niet.... rijd ik met deze wel 'n extra jaartje door

+1!V70/2.4D/2003 schreef:Sandeman, steek dat hok in de brand en haal die van Han maar op
Hans oet Twent schreef:Als ik er niet tot op mijn bot ervan overtuigd zou zijn dat donze huidige V70 géén goed onderhouden en in technisch perfecte staat verkerende auto is zou ik dat hier zeker niet communiceren.
Nou, daar ben ik het niet helemaal mee eens. Distributieset zal inderdaad flink geld gaan kosten maar als ik de auto nu zou verkopen gaan die kosten direct van de verkoopprijs af omdat iedereen snapt dat hij meteen vervangen moet worden.MarcoHollaar schreef:Niet teveel kosten meer maken aan de Mazda. Distributieriem kost ook weer serieus geld en heeft geen meerwaarde bij inruil.
Da's goed om te horenPdJ schreef:De overall kwaliteit van de auto is gewoon enorm.
...
Een v70 niet. Dat is echt een klasse apart.
En daar ben ik het niet mee eens. Maar goed, wie ben ik. Stel jezelf eens de vraag wat er gaat komen NA de distributieset? Ook dat gaat mucho doekoe kosten. Mijn keuze zou zijn om de Mazda te verpatsen (voor export) en het geld van de distributieset bij het budget te doen en iets anders te kopen. Dat kan een V70 zijn maar er is meer op aarde.Nou, daar ben ik het niet helemaal mee eens. Distributieset zal inderdaad flink geld gaan kosten maar als ik de auto nu zou verkopen gaan die kosten direct van de verkoopprijs af omdat iedereen snapt dat hij meteen vervangen moet worden.
En aan de andere kant zal een advertentie met "distributieriem vorige maand vervangen" meer aandacht trekken
Zoals ik al zei:Sandeman schreef:Klopt helemaal black smoke. Er zijn twee uitzonderingen:
1) de Mazda krijgt ineens (bv injectoren ofzo) grote onkosten
JeroenSpock schreef:Ook dat kunnen we voor je regelen hoor....Sandeman schreef:tenzij de Mazda er ineens mee ophoudt
vanzelfSandeman schreef:2) ik kan het gekriebel niet langer verdragen
Sandeman schreef:Klopt helemaal black smoke. Er zijn twee uitzonderingen:
2) ik kan het gekriebel niet langer verdragen
:twisted: Ja, ik heb stiekem ook wel zin om even bij de lokale autoboer langs te gaan.. Gewoon om even te kijken..black smoke schreef:tja, da's 'n linke............
reed in 2004 in 'n prima rijdende Ford Focus wagon dacht ik.....
totdat 'n bekende me in z'n V70 TDI liet rijden.........
heb de Focus toen rap verkocht, en de V70 stond voor de deur !
Echt niet! Ik kan beter de Mazda total loss rijden, dan is de keuze ineens een heel stuk makkelijker :twisted:ovlov058 schreef:Je moet ook denken :scratch: als ik nu een ongeluk doe met de auto, kan ik beter in een volvo zitten :twisted: