bart simpson schreef:zonder gedetailleerde factuur kan NIEMAND hierover een gefundeerd oordeel geven, de opmerking "flessetrekkers" is derhalve tamelijk ongepast
En waar blijft die factuur nou !!!!!!!!!!! :smoker:
bart simpson schreef:zonder gedetailleerde factuur kan NIEMAND hierover een gefundeerd oordeel geven, de opmerking "flessetrekkers" is derhalve tamelijk ongepast
jabart simpson schreef:@24AB2, je snapt wel wat ik bedoelde met het menuutje en de pricing ervan?
is geheel correcthadico schreef:Als de klant de moeite neemt om te vragen wat de beurt kost krijgt hij tot op de cent te horen wat het kost ,wat wil men nou nog meer?????
Dat lijkt me nou een goed idee !FrankS60 schreef:De meningen zijn wel duidelijk denk ik, laten we allemaal lekker doen waar we ons goed bij voelen.
wowVolvopa schreef:Ik laat mijn onderhoud altijd bij de dealer doen omdat ik er een doosje Volvo Wilhelmina pepermunt bij krijg!
Overtreffende trap:Volvopa schreef:Ik laat mijn onderhoud altijd bij de dealer doen omdat ik er een doosje Volvo Wilhelmina pepermunt bij krijg!
Kunnen we dat oeverloze gezemel over duur/goedkoop achterwege laten, is zooo simpel!
Een leuke auto rijden kost nog meerCarfreak schreef:Conclusie: autorijden is leuk maar het kost wat
en volvo rijden(en onderhouden)kost een godsvermogen :evil:plim schreef:Een leuke auto rijden kost nog meerCarfreak schreef:Conclusie: autorijden is leuk maar het kost wat
Ik ben het toch niet helemaal met je eens.Ben schreef:Laten we de boel niet scheef trekken.
En nu ga ik even op mijn ondernemersstoel zitten.
Natuurlijk verdient een monteur niet wat er op de factuur staat.
De monteur krijgt z'n salaris en de rest is voor:
1 - de huur / hypotheek van het pand
2 - verwarming - verlichting
3 - aankleding showroom en kantoren
4 - investering in voorraad auto's (nieuw en gebruikt)
5 - investering in materialen en gereedschappen
6 - investering in voorraad
7 - salaris overig personeel
8 - overhead
etc etc. etc.
Een Volvo-'specialist' heeft vaak slechts een deel van deze kosten en kan daardoor ook z'n uurtarieven lager stellen.
tjsa , was het maar zo simpelKoidream schreef:Het is toch simpel.
Als jij je wagen binnenbrengt voor een groot onderhoud, dan ga je akkoord met datgene wat de garagist verstaat onder een groot onderhoud (en hij zal het wel weten zeker).
Wil je dat er enkel olie, filters,... vervangen wordt, spreek dit dan op voorhand af. Als er dan dingen op je factuur staan waar jij niet naar gevraagd hebt. Betaal dat deel dan niet en vraag hiervoor een creditnota...
akkoordBen schreef:Zullen we het bij Volvo houden?
Dat is al ingewikkeld genoeg