S60 op gas: aankooptips

Er werden er vanaf 2000 meer dan 500.000 van gebouwd in het Belgische Gent.
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

Ludo schreef:De <2000 motoren zijn inderdaad beter geschikt.
Maar dat neemt niet weg dat de motoren na 2000 ook op gas gezet kunnen worden.
Het kostenplaatje word daar meteen anders, wat de overweging naar diesel wellicht makkelijker maakt.

@Bart,
Er is na zovele jaren en discussies, nog steeds geen onderbouwing van jou kant gekomen.
En wat daarin nog belangrijker is: totaal niks over de oorzaak van die problemen!.
Jij, als Volvodealer die geen enkele gasauto verkoopt, verder niks van gas kent, maar naar eigen zeggen niks anders als problemen met gasauto's in zijn garage ziet langskomen, gaat dus nergens over.
Dus als mensen je daarvoor uitmaken is dat 100% terecht, je daarom gaan opstellen als Calimero, gaat dan ook nergens over... :roll:
@ ludo, voor de 100ste keer,
Ik (alsmede collega Volvo dealers in NL, maar ook Volvo NL en Volvo AB tesamen) hebben er geen enkel belang om te beweren dat er geen problemen zijn als ze er wel zijjn, dat we gewoon ook 100% garantie zouden geven op een ingebouwde gasinstallatie in een nieuwe Volvo, alleen doen we dat niet gezien de gekende problemen, dat is voor iedereen een simpel verifieerbaar feit
Ik zie ze zakelijk gezien dan ook liever kapot dan heel, stukken luctratiever voor ieder bedrijf.

Dat jij mij dan keer op keer dan weer voor fantast en leugenaar uitmaakt het zij allemaal maar zo, want wie ben jij nu eigenlijk helemaal?
Voor zover ik het zie iemand die alleen met woorden zegt dat het allemaal wel kan, die zelf daarvan met alleen niets inbouwt en ook zelf geen verdere garanties geeft op de combinatie van gas in een Volvo, zo kun je alles roepen, alleen heeft niemand er wat aan...
Volvo for life
t5power
5th Gear member

BS, nog interesse om verder uit te wijden over de problemen? Misschien de meest relevante vraag, hoeveel probleemgevallen ben je tegengekomen die een flashlube systeem hadden ingebouwd?
[2006] Volvo XC90 V8 Executive MY2007
(2004) Volvo V70 T5. Summum MY05. 17"; LM Orpheus velgen. RTI - HU850 - FourC
(2004) Volvo S40 2.0D. Momentum. RTI - High Performance Sound
(1997) Volvo S40 2.0
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

Deze materie is op dit forum al behoorlijk uitgekauwt, mensen met problemen melden zich ook met regelmaat, kopproblemen komen ook met flashlube voor alhoewel het spul wel een heilzame werking schijnt te hebben.

Als er een gasinbouwer is die de perfecte gascombinatie op een nieuwe Volvo kan leveren en daarop ook nog eens de normale garanties geeft (dus ook de fabrieksgarantie op de kop overneemt!) zal hij hier een groot publiek kunnen vinden, ik heb er alleen nog geen een gezien die dat kan en wil, terwijl ludo meent dat er velen zouden moeten zijn.

Ik vraag ook niet of iemand mij gelijk geeft of me voor leugenaar uitmaakt, denk als iemand die gasinbouw overweegt alleen goed na over de geschetste kanten en trek met die info je eigen plan.
Volvo for life
Ludo
6th Gear member

bart simpson schreef:Dat jij mij dan keer op keer dan weer voor fantast en leugenaar uitmaakt het zij allemaal maar zo, want wie ben jij nu eigenlijk helemaal?
Voor zover ik het zie iemand die alleen met woorden zegt dat het allemaal wel kan, die zelf daarvan met alleen niets inbouwt en ook zelf geen verdere garanties geeft op de combinatie van gas in een Volvo, zo kun je alles roepen, alleen heeft niemand er wat aan...
Ik ben helemaal niemand, nummertje zoveel in de massa...
Inbouwer hoef ik zelf niet te zijn, dat laat ik dan over aan een bekwaam persoon, schoenmaker blijf bij je leest...

Maar ik weet wél wat ik zie, hoor en meemaak, anders zal ik, in tegenstelling tot jou, nooit iets gaan roepen dat niet op waarheid berust is.
Ik heb je eerder zelfs al eens uitgenodigd om met eigen ogen te aanschouwen dat dit kan, maar dan laat je je kennen.
Jij als dealer, kan dan wel geen belang bij hebben een gasinbouw, des te meer zou je belang hebben om aan te tonen waar je over praat of wat je wil beweren, dan hoef je niet telkens zo te steigeren als men je niet naar de bek praat. :twisted:
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

Als een weldenkend mens deze discussie leest zal hij/zij er vast de verschillende opties wel uithalen, zullen we het daarbij (weer) gaan laten?
TS heeft dan ook vast en zeker een beeld gevormd van de verschilende opties, dank voor jouw bijdrage daarbij.
Volvo for life
Ben
Executive Member
Contacteer:

Zo, en nu gaan jullie het maar weer lekker per PB uitpraten.
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
Gesloten

Terug naar “S60 my 2000 t/m 2009”