Hallo,
Nieuwe sensor voor LMM geplaatst nadat in garage was uitgelezen dat hier een fout in zat. ( werd niet op boordcomputer gemeld)
Door de foute luchttoevoer ook de emissie verkeerd en daar wel een foutcode op de boordcomputer.
Nadat nieuwe sensor is geplaatst heb ik zekring 23 van het motormanagement er 15 minuten uit gehaald om alles te resetten
De foutcode blijft ondanks de nieuwe sensor ontstaan en volgens de computer is er tekort lucht toevoer?
Wat is hier aan te doen???
Ergens een lek???
Dik
sensor LMM
- dik999
- 5th Gear member
- Berichten: 1227
- Lid geworden op: 16.08.2007 - 12:46
V60 MY 2020 R-design met panoramadak
V70 2011 modeljaar 2012 limited edition D3 ingeruild met 467.070
van 2007 tot 2013 V70 10-2000 2.4T geartronic verkocht 5 juni 2014 424150 Kilometerstand
van 2000 tot 2007 850 GL op LPG verkocht met 545.000 op teller
van 1995 tot 2000 Volvo 164 op LPG verkocht met 535.000 op teller
van 1990 tot 1995 Volvo 440 GL VIP uitvoering LPG
van 1980 tot en met 1990 diverse Volvo's . Allen op LPG.
van 1974 tot en met 1980 diverse auto's )
V70 2011 modeljaar 2012 limited edition D3 ingeruild met 467.070
van 2007 tot 2013 V70 10-2000 2.4T geartronic verkocht 5 juni 2014 424150 Kilometerstand
van 2000 tot 2007 850 GL op LPG verkocht met 545.000 op teller
van 1995 tot 2000 Volvo 164 op LPG verkocht met 535.000 op teller
van 1990 tot 1995 Volvo 440 GL VIP uitvoering LPG
van 1980 tot en met 1990 diverse Volvo's . Allen op LPG.
van 1974 tot en met 1980 diverse auto's )
- arnoud
- 8th Gear member
- Berichten: 11740
- Lid geworden op: 26.12.2005 - 22:51
- Locatie: Omg. Eindhoven
Ik neem aan dat je gekeken hebt hoe de staat van het luchtfilter is?
De LMM die er in geplaatst is, is die echt nieuw?
De LMM die er in geplaatst is, is die echt nieuw?
XC60 T6 Recharge Ultimate Dark, Fusion Red 2024
Ex: S60 2020 T4, Bursting Blue / S60 2009 2.5T, Ice White / S60 2001 T5, Laser Blue Pearl / V60 2014 D4, Power Blue / V60 2011 D3, Flamenco Red / V50 2009 2.0D, Ice White / S60 2001 2.4, Maya Gold Pearl / V40 1998 Europa, Summer Green
Ex: S60 2020 T4, Bursting Blue / S60 2009 2.5T, Ice White / S60 2001 T5, Laser Blue Pearl / V60 2014 D4, Power Blue / V60 2011 D3, Flamenco Red / V50 2009 2.0D, Ice White / S60 2001 2.4, Maya Gold Pearl / V40 1998 Europa, Summer Green
- dik999
- 5th Gear member
- Berichten: 1227
- Lid geworden op: 16.08.2007 - 12:46
luchtfilter niet bekeken. stom. LMM is splinternieuw. Volvo garage denkt nu dat het het gasklephuis is. wordt morgen doorgemeten.
dik
dik
arnoud. schreef:Ik neem aan dat je gekeken hebt hoe de staat van het luchtfilter is?
De LMM die er in geplaatst is, is die echt nieuw?
V60 MY 2020 R-design met panoramadak
V70 2011 modeljaar 2012 limited edition D3 ingeruild met 467.070
van 2007 tot 2013 V70 10-2000 2.4T geartronic verkocht 5 juni 2014 424150 Kilometerstand
van 2000 tot 2007 850 GL op LPG verkocht met 545.000 op teller
van 1995 tot 2000 Volvo 164 op LPG verkocht met 535.000 op teller
van 1990 tot 1995 Volvo 440 GL VIP uitvoering LPG
van 1980 tot en met 1990 diverse Volvo's . Allen op LPG.
van 1974 tot en met 1980 diverse auto's )
V70 2011 modeljaar 2012 limited edition D3 ingeruild met 467.070
van 2007 tot 2013 V70 10-2000 2.4T geartronic verkocht 5 juni 2014 424150 Kilometerstand
van 2000 tot 2007 850 GL op LPG verkocht met 545.000 op teller
van 1995 tot 2000 Volvo 164 op LPG verkocht met 535.000 op teller
van 1990 tot 1995 Volvo 440 GL VIP uitvoering LPG
van 1980 tot en met 1990 diverse Volvo's . Allen op LPG.
van 1974 tot en met 1980 diverse auto's )
-
- Starter
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 23.09.2007 - 18:29
laatst heb ik mijn C70 T5 2001 laten chippen, toen zagen ze dat er verkeerde waarde aan de ECU worden doorgegeven. turbodruk is 1.0 terwijl de sensor 0,4 doorgeeft. dit is gevaarlijk voor de motor omdat de boel overhit raakt.
tijdens het tunen was er nog een C70 t5 aanwezig, daar de sensor uitgehaald en in die van mij gezet, nog steeds de verkeerde waarde doorgeven.. terwijl die sensor in die andere C70 goed werkt!??
kreeg het advies om niieuwe te kopen, maar denk dat het niets gaat uitmaken.
Luchtfilter is goed.. Wat kan er aan de hand zijn?
tijdens het tunen was er nog een C70 t5 aanwezig, daar de sensor uitgehaald en in die van mij gezet, nog steeds de verkeerde waarde doorgeven.. terwijl die sensor in die andere C70 goed werkt!??
kreeg het advies om niieuwe te kopen, maar denk dat het niets gaat uitmaken.
Luchtfilter is goed.. Wat kan er aan de hand zijn?
- dik999
- 5th Gear member
- Berichten: 1227
- Lid geworden op: 16.08.2007 - 12:46
gasklephuis is schoongemaakt. Alles werkt nu, afkloppen, naar behoren.
dik
dik
C70-T5 classic schreef:laatst heb ik mijn C70 T5 2001 laten chippen, toen zagen ze dat er verkeerde waarde aan de ECU worden doorgegeven. turbodruk is 1.0 terwijl de sensor 0,4 doorgeeft. dit is gevaarlijk voor de motor omdat de boel overhit raakt.
tijdens het tunen was er nog een C70 t5 aanwezig, daar de sensor uitgehaald en in die van mij gezet, nog steeds de verkeerde waarde doorgeven.. terwijl die sensor in die andere C70 goed werkt!??
kreeg het advies om niieuwe te kopen, maar denk dat het niets gaat uitmaken.
Luchtfilter is goed.. Wat kan er aan de hand zijn?
V60 MY 2020 R-design met panoramadak
V70 2011 modeljaar 2012 limited edition D3 ingeruild met 467.070
van 2007 tot 2013 V70 10-2000 2.4T geartronic verkocht 5 juni 2014 424150 Kilometerstand
van 2000 tot 2007 850 GL op LPG verkocht met 545.000 op teller
van 1995 tot 2000 Volvo 164 op LPG verkocht met 535.000 op teller
van 1990 tot 1995 Volvo 440 GL VIP uitvoering LPG
van 1980 tot en met 1990 diverse Volvo's . Allen op LPG.
van 1974 tot en met 1980 diverse auto's )
V70 2011 modeljaar 2012 limited edition D3 ingeruild met 467.070
van 2007 tot 2013 V70 10-2000 2.4T geartronic verkocht 5 juni 2014 424150 Kilometerstand
van 2000 tot 2007 850 GL op LPG verkocht met 545.000 op teller
van 1995 tot 2000 Volvo 164 op LPG verkocht met 535.000 op teller
van 1990 tot 1995 Volvo 440 GL VIP uitvoering LPG
van 1980 tot en met 1990 diverse Volvo's . Allen op LPG.
van 1974 tot en met 1980 diverse auto's )