De legale snelheden op de tolweg liggen in Frankrijk op 130, echter ik vind dit in mijn 460 niet prettig rijden, het lijkt wel of je de motor zo pushed dat de pakking er op ieder moment uit kan klappen ( 4500 rpm) ik zou bijna gaan denken dat het een luie motor is ( oude man geweest + kieskeurig onderhouden ) En aangezien ik geen panne wilde hebben lekker 120 gereden. Echter was dit 120 kilometers op de GPS. De teller gaf 130 aan. Dat is een verschil van 10 km's dat is toch wel wat veel terwijl ik fabrieksaf 15" Cetus velgen heb.
Tevens bergwegen....honderden kilometers bergwegen....en oh oh wat was het oppassen. Ik remde zoveel mogelijk op de motor maar de remschijven worden naar mijn idee te snel warm. Na een kleine 10 minuten kreeg ik al last van "fading" houdt echter in acht dat ik correct bijremde op de motor.al met al slecht puntje. ( ik zie alleen nergens bergen in nederland

Maar voor de rest heeft de auto prima gespresteerd, de airco had geen enkele moeite met 28 graden + de auto koel te houden tijdens een slopende bergrit. De motor temp. bleeft ook heel erg netjes stabiel en liep bij zwaar gebruik slechts fractioneel op.
Al met al zwaar genoten van de betrouwbaarheid en ik zal binnenkort wat foto's plaatsen van de 460 in de bergen.
Gegroet!