Volgens de Haynes Manual
V70 (2000-) models;
Both the front and rear interior handles are integral with the door trim panels, and not available seperatly.
Dat wil denk ik zeggen dat die deurhendels in één geheel met de wand zijn. Dus volgens mij moet je de hele binnenwand even losmaken en dan zul je er wel aan kunnen. Heb hier de Haynes liggen, anders scan ik die 2 blz voor het verwjderen van de deurzijwand wel in al je ze nodig hebt.
Die tork die je al los hebt is één van de schroeven/pluggen die je moet losmaken om de hele wand los te nemen. Niet verder breken met dat ene torkje los dus

De andere 2 plastic pinnetjes (waar je het middelste pinnetje moet indrukken en dat wel een stuk wil gaan bij manipuleren) bevinden zich onderaan het zijpaneel beiden op dezelfde hoogte. Eéntje zit onder de luidspreker van het zijpaneel. Als je die samen met dat torkje van het handvat los hebt zou je het hele panneel over het slotknopje naar boven kunnen heffen. Vervolgens kan je ook indien nodig de 2 clips van het deurhendelmechanisme wat naar buiten vouwen zodat je het deurhendel mechanisme kan loskoppelen. Dan heb je nog het kabeltje van je raambedienning dat je ook wel ergens kan loskoppelen (weeral indien nodig). Nu heb je normaal het hele zijpaneel los en kan je het raambedieningsknopje wellicht wel goed terugplaatsen.