Ik heb een 1999 V40 1.8 Europa (pLus).
Ik zie in de voorbumper een voorbereiding voor mistlampen (zitten kapjes in).
Kan ik die kapjes in de bumper er gewoon uittrekken of zitten ze nog vast met bouten of iets?
Kapjes van de bumperlichten loshalen?
- DeNNiS_
- 4th Gear member
je bedoeld mistlampen?? onderin de bumper...
dit is mogelijk ja op het 40 forum hebben al div mensen dit ingebouwt
dit is mogelijk ja op het 40 forum hebben al div mensen dit ingebouwt
Volvo S40 1.9D Ph2
Volvo S60 T5 LPG-G3
Ford Focus ST- Milltek 3" 200cpi - Mountune airbox - Dreamscience tuning mod-X - RS look.
Volvo S60 T5 LPG-G3
Ford Focus ST- Milltek 3" 200cpi - Mountune airbox - Dreamscience tuning mod-X - RS look.
- DeNNiS_
- 4th Gear member
je moet dacht ik een kort stukje kabel verbinden heel simpel tedoen
en dan je knop activeren
fase 2 is het lampen monteren en via dealer op de PC laten activeren
maar ook fase 1 is redelijk tedoen
is gewoon een setje dat je kan aanschaffen en eenvoudig temonteren
en dan je knop activeren
fase 2 is het lampen monteren en via dealer op de PC laten activeren
maar ook fase 1 is redelijk tedoen
is gewoon een setje dat je kan aanschaffen en eenvoudig temonteren
Volvo S40 1.9D Ph2
Volvo S60 T5 LPG-G3
Volvo S60 T5 LPG-G3
- DeNNiS_
- 4th Gear member
lampen prijs geen idee ik had ze via markplaats gekocht
had ze voor 80 euro gemonteerd zelf en ff door dealer laten activeren ca 5 min werk
bij het oudere type moet je kabel aanleggen degene die dat weet is Jacob op het www.volvo40forum.nl
ze werken op de knop direct naast je achtermistlamp knopje
had ze voor 80 euro gemonteerd zelf en ff door dealer laten activeren ca 5 min werk
bij het oudere type moet je kabel aanleggen degene die dat weet is Jacob op het www.volvo40forum.nl
ze werken op de knop direct naast je achtermistlamp knopje
Volvo S40 1.9D Ph2
Volvo S60 T5 LPG-G3
Volvo S60 T5 LPG-G3
-
- 5th Gear member
Dan koop je er 1.V401.8 schreef:Er zit geen knopje naast het knopje van mijn mistachterlicht...
- DeNNiS_
- 4th Gear member
is dezelfde knop...
onderste is achtermistlampen
boven kant knop is voorste...?
volgens mij zit het zo

onderste is achtermistlampen
boven kant knop is voorste...?
volgens mij zit het zo

Volvo S40 1.9D Ph2
Volvo S60 T5 LPG-G3
Volvo S60 T5 LPG-G3
-
- 2nd Gear member
Hallo,
Voor een S/V 40 van modeljaar 2000 is inbouw van mistlampen eenvoudig: alleen de lampen aanbrengen en het dubbele mistlampknopje in de lichtschakelaar aanbrengen i.p.v. het enkele knopje. Geen extra bedrading nodig, en ook de lichtschakelaar-eenheid kan gewoon blijven zitten. Hierna naar de dealer om de lampen te laten activeren. Over het nut van activeren verschillen dealers nog wel eens, maar het is echt nodig. Ik heb hetzelfde bij mijn S40 van september 1999 (modeljaar 2000 dus) enkele weken geleden ook laten doen, zie hier. Daarna begon er een prachtig groen lampje in mijn dashboard te branden...
Gr,
Chris
Voor een S/V 40 van modeljaar 2000 is inbouw van mistlampen eenvoudig: alleen de lampen aanbrengen en het dubbele mistlampknopje in de lichtschakelaar aanbrengen i.p.v. het enkele knopje. Geen extra bedrading nodig, en ook de lichtschakelaar-eenheid kan gewoon blijven zitten. Hierna naar de dealer om de lampen te laten activeren. Over het nut van activeren verschillen dealers nog wel eens, maar het is echt nodig. Ik heb hetzelfde bij mijn S40 van september 1999 (modeljaar 2000 dus) enkele weken geleden ook laten doen, zie hier. Daarna begon er een prachtig groen lampje in mijn dashboard te branden...

Gr,
Chris
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
is onder die normale omstandigheden volgens mij met ingang van vandaag ook € 150,-- gaan kostenV401.8 schreef:Breedstralers kun je ook aandoen als je tegenliggers hebt onder normale omstandigheden.
- Oceanracer
- Geartronic member
Voor diegene die de oude discussie tussen verstralers, breedtelichten, bermlichten, mistlichten en richtlichten nog eens door willen nemen, is hier voldoende stof te vinden.
Je kunt ook deze PDF van Verkeer & Waterstaat even doornemen. Deze is vers van de pers, omdat ie vandaag is ingegaan.
Na het doornemen van de stof zul je tot de conclusie komen het voeren van de genoemde verstralers/breedstralers alleen is toegestaan als ook grootlicht is toegestaan.
Je kunt ook deze PDF van Verkeer & Waterstaat even doornemen. Deze is vers van de pers, omdat ie vandaag is ingegaan.
Na het doornemen van de stof zul je tot de conclusie komen het voeren van de genoemde verstralers/breedstralers alleen is toegestaan als ook grootlicht is toegestaan.
Volvo V70 1999 TDI Nautic Blue
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
dus vrijwel nooit
Volvo for life
- Oceanracer
- Geartronic member
Goed lezen is ook een kunst. Ik geef het op...
Volvo V70 1999 TDI Nautic Blue
-
- 3rd Gear member
Op andere auto's had ik altijd van die bumpelichten waardoor je de strepen op het midden van de weg en in de berm beter zag.
Tegenliggers hadden hier geen last van.
Wat waren dat dan voor bumperlichten?
Zijn dat breedstralers?
Tegenliggers hadden hier geen last van.
Wat waren dat dan voor bumperlichten?
Zijn dat breedstralers?