Het is een (overdreven vaak en) goed onderhouden 2.4 170 pk, met de HU-803 Dolby Pro Logic en geïntegreerde telefoon. Een genot om in te rijden en heel wat "meer auto" dan mijn S40 uit '97.
Ik heb wat vraagjes:
[edit]Oh, ik zie het al: dat geldt voor de T5 uitvoeringen van de S60/V70 vanaf 2005[/edit]OPMERKING!
Niet geschikt voor de S60, V70, T5 05- in Europa vanwege de grootte van de remschijf.
vorige week mijn nieuwe aanwinst aangemeld bij mijn huidige verzekeraar Interpolis (of is dit reclame ?). Ik heb een V70 met klasse 3 alarm maar geen certificaat. Ik kreeg toch korting op de premie omdat het een af-fabriek alarm was en daardoor geen SCM-certificaat nodig had. Verschilt misschien per verzekeraar. Het scheelt slechts 4 euro in de maand, maar het eigen risico bij diefstal ging volgens mij behoorlijk omlaag en dat is natuurlijk ook interessant.De Nachtkoerier schreef:
Owja, het feit dat je het vraagt geeft mij aan dat je er geen certificaat van een klasse 3 alarm bijgeleverd is. Al zou het er dan op zitten heb je er bij eventuele verzekeringsclaims weinig aan.....
Als je geen alarm hebt (zoals ik) dan heb je ook geen rood ledje. Ik heb wel het grijze kapje op het dasboard, maar er zit dus geen rood ledje in.Welles schreef:Bovendien: knippert er ook een rode LED midden op je dashboard als je géén alarm hebt? Volgens het instructieboekje knippert de LED als het alarm correct is ingeschakeld.
Ja, ik denk dat je die conclusie dan kunt trekken. Maar helemaal zeker weet ik het niet. Misschien is er wel iets aan de hand met je sensoren dat het daarom niet werkt. Of je hebt ze inderdaad gewoon echt niet.Welles schreef:Danku Dexter, dan heb ik dus wel een alarm, maar geen bewegingsmelders in het interieur.