Ik overweeg om zo een BSR bakje te kopen om zelf het programmaatje in de boordcomputer te injecteren

Kan dat bakje verschillende merken programmeren aub?
Ik denk aan mijn s80 en de audi a6 van mijn broer
Als je een standaard programma erop laat zetten wel ja. Als ze met een laptop in je auto zitten en kijken welke verandering welk effect heeft op je motor kan ik je toch helaas geen gelijk geven. Dat is namelijk wel degelijk maatwerk. Ze kunnen ook precies alle curves verleggen om de auto aan je wensen te laten voldoen. Ook kunnen ze minder dan maximaal tunen als je iets meer wilt maar geen scheurijzer. Keuzes te over...CptCaveman schreef:verschillen tussen de verschillende tuners zijn er nauwelijks, want ze veranderen allemaal dezelfde parameters in het motor management systeem. Of gelooft iemand werkelijk dat ze voor al die verschillende auto's echt research doen? Sommige tuners zijn wel meesters in het verhogen van hun winstmarges door verhalen over research of maatwerk te verkopen, maar veel meer dan gebakken lucht is dat niet.
Waar woon je?liquid_force schreef:kom gerust maar een keertje langs dan mag je mijn 2.5T AWD eens uitproberen