Gister is er bij mij ingebroken en de halve tent leeggehaald.
Hierbij hebben de dieven ook nog eens onze volvo S60 uit 2001 gejat.
Ik ben er zwaar ziek van. Het is S60 uit 2001 met kenteken 88-GS-FX.
Mocht je hem tegenkomen, wat ik betwijfel want dan moet je naar het oostblok, dan meld het even hier.
Kl#te voor je man!
Tip: Bel politie in R'dam maar,laat ze met alle eenheden zoeken :? . misschien heb je meegekregen dat er laatst een S60R gestolen was en later in R' dam bij de havens is geweest...
Multipla 1.9 JTD ELX 130pk 265Nm
Wiens brood men eet, diens woord men spreekt
945i schreef:Kl#te voor je man!
Tip: Bel politie in R'dam maar,laat ze met alle eenheden zoeken :? . misschien heb je meegekregen dat er laatst een S60R gestolen was en later in R' dam bij de havens is geweest...
Die stond in het centrum van rotterdam,Alleen bij de botlek heb je container overslag,Maar ik weet dat er in rotterdam een bende is die het voorzien heb op auto´s die niet ouder zijn dan 5 jaar,De auto wordt kompleet gestript en verkocht.
Het blijven ook ontzettende !#$%&@ waardoor ik bijna zou gaan geloven in zoiets als de hel, al is het alleen maar vanwege het fijne idee dat ze daar lekker zullen branden.
We kijken om ons heen bobbit73!
S60 2.4T - 261bhp - 407Nm - BSR 3"; downpipe & sportflow exhaust - BSR Optiflow air intake - Fasttech tuned - IPD HD CBV - IPD TCV - IPD HD Ignition Coils - IPD silicone turbohosekit - IPD HD Endlinks - Eibach Pro Kit 30mm - Powerflex Front Control Arm Bushing - IPD HD Upper Spring Seats - IPD/Powerslot brakerotors icm Ferodo DS2500 pads - IPD HD SS Braided Brake Lines - 17"; Otrera 225/45/17 - Beige volleder - Spaceball -
Jezus wat balle man, ik leef met je mee. Kan zo pislink worden van die gasten die niet van andermans spullen af kunnen blijven. Hoop dat ze ze te pakken krijgen en met een noodgang naar Noord-Korea sturen. Fijn hoor die open grenzen maar dat skimmen, jatten, bedreigen en overvallen is dan toch wel weer een nadelen van die anders zo lieve en nuttige oost-blokkers.
Volvo V70 II 2000 (242.000)
Ford Mondeo Wagon 1.8 2001 (189.000)
Volvo S60 2.4 140pk edition (2001) (150.000)
Fiat Stilo 1.9 JTD (2002) (172.000)
Renault Laguna 1.8 16V (2001) (114.000)
Renault Laguna 1.8 12V (1998) (194.000)
Volvo 440 GLT (1992) (257.000)
Welles schreef:Jeroen: als jij al zo precies weet wie deze auto heeft gestolen, geef dan even namen en adressen door aan de politie alsjeblieft.
Bedankt voor jullie medeleven. Je weet inderdaad niet wie het zijn geweest. In de richting van bepaalde groepen mensen wordt al vlug gezocht. Ik hoorde vanmorgen dat ze een kleine 700meter verderop in de wijk afgelopen nacht hebben ingebroken en ook de auto, een audi A3, hebben meegenomen. Dus het is wel georganiseerde shit. Een ding is zeker: Het zijn ontiegelijke Schooiers.
Het is algemeen bekend dat Oost-Europese bendes zich met dit soort vergrijpen bezighouden, dus ligt al snel de verdenking daar...Wat dus niet wil zeggen dat het ook daadwerkelijk zo is.
Sch##se Bart! Niet alleen je auto maar je halve huis leeggehaald! De ellende die je daarvan hebt, grrrrr! Ik hoop dat ze niet al te veel dierbare/onvervangbare spullen hebben meegenomen. Sterkte met de verwerking en de afhandeling.
PS: Op de RDW site is trouwens nog vermeld dat hij niet als gestolen is geregistreerd. Dat wil overigens niet zeggen dat het ook nog niet is verwerkt in het systeem dat door de opsporingsinstanties wordt gebruikt.
PS1: Dit is een site van het verbond voor verzekeraars waar je ook de mogelijkheid hebt om hem als gestolen te registreren.
EX40 SMER, Ultimate bj 2024, Bright Dusk, Tailored Wool, Pixel led, etc.
C70 Summum Tourer T5 bj 2011, Flamenco Red Pearl, Luxury line, Comfort pack, Smart Top, RV-camera, 18' Morpheus z, 17' Sadira w
244 DL jubileum bj 14/04/1977 Ljusgrå XC40 T5 recharge, bj 2020, Christal White. R-design 240 GL bj 1990, Mellanblå Amazon P130 - 121 bj 1964, Sahara Geel V70 2.4 170 PKbj 2004, Edition 1, Nautic Blue Pearl V40 2.0 i bj 2003, Europa Sports Exclusive
945i schreef:Het is algemeen bekend dat Oost-Europese bendes zich met dit soort vergrijpen bezighouden, dus ligt al snel de verdenking daar...Wat dus niet wil zeggen dat het ook daadwerkelijk zo is.
Die stelen doorgaans onderdelen. En waarom een 2001 S60 stelen ? Daar vang je in Oost-Europa een paar duizend euro voor want een gestolen auto raak je daar alleen in onderdelen kwijt. Lijkt me eerder werk van een bende die de auto gaat gebruiken voor andere criminele activiteiten.
Een paar duizend Euro is daar een jaarsalaris....Maar goed, we weten het (nog)niet, het blijft speculeren...
Ze hebben tegenwoordig van die kenteken-scanners in politieauto's, zet er daar een paar van bij grote grensovergangen en op strategische punten op de snelweg (op de A28 bij Zwolle hangt er al 1) kan het opsporen alleen maar vergemakkelijken..
Ik woon vlak bij de grens met D, en af en toe staan ze hier wel te controleren, maar echt af en toe..
Welles schreef:Dat staat voorop! Maar wat jeroen.ijmuiden hier plaatst getuigt natuurlijk niet van een hoge intelligentie. Dan wordt ik nog liever naiëf gevonden...
Ik ben realistisch, ik zou zeggen ga in een winkel werken in een grote stad. Dan weet je genoeg, ik heb in het centrum van amsterdam gewerkt en heb daar genoeg meegemaakt met die gasten. En daarbij je hoeft alleen maar dinsdag naar opsporing verzocht te kijken om vast te stellen welke groepen in verhouding voor de meeste problemen zorgen.... Ik ga geen namen noemen. Daarbij zeg ik niet dat daar de daders tussen zitten maar als je naar recente ontwikkelingen kijkt is de kans wel groot. In deze gevallen spelen mijn emoties ook aardig mee (ik ben gelukkig niet emotieloos :roll: )
Daarbij is het niet echt chique om iemand persoonlijk aan te vallen op politieke standpunten.
Maar goed, dit topic gaat erom dat we een mede-forummer hebben waarvan de auto gejat is! We kunnen alleen maar hopen dat de politie adequaat reageerd en de auto nog kan traceren. Ik hoop dat je verzekering ook goede ondersteuning bied, dat is in deze wel prettig.
Ik wens je in ieder geval veel succes met de afhandeling.
Volvo V70 II 2000 (242.000)
Ford Mondeo Wagon 1.8 2001 (189.000)
Volvo S60 2.4 140pk edition (2001) (150.000)
Fiat Stilo 1.9 JTD (2002) (172.000)
Renault Laguna 1.8 16V (2001) (114.000)
Renault Laguna 1.8 12V (1998) (194.000)
Volvo 440 GLT (1992) (257.000)