Als de originele kabels aan de kabel van je oude pioneer zijn gemaakt dan ziet de stekker die erin zit er waarschijnlijk zo uit:
Als je die naar achteren volgt dan heb je hopelijk iets dat er zo uit ziet:
Dat is een zogenaamde ISO stekker en die prik je dan weer in de ISO contra stekkers die op je nieuwe radio zitten, danwel op een kabeltje zoals bij de pioneer, danwel direct achterin de radio.
Mochten de kabels van je pioneerstekker direct op alle kabels van de auto zelf zitten, dan moet je die los maken een een universele ISO stekker halen en erop zetten. Kosten ongeveer 5 euro en als je een beetje handig bent is dat prima zelf te doen. Ik wil je er ook kosteloos mee helpen als je met je Amazon deze kant op komt (omgeving Hoorn).
Deze moet je dan hebben,verkrijgbaar bij onder andere halfords,mediamarkt en de automaterialenzaak e.d.:

S60 2.4T - 261bhp - 407Nm - BSR 3"; downpipe & sportflow exhaust - BSR Optiflow air intake - Fasttech tuned - IPD HD CBV -
IPD TCV - IPD HD Ignition Coils - IPD silicone turbohosekit - IPD HD Endlinks - Eibach Pro Kit 30mm - Powerflex Front Control Arm Bushing - IPD HD Upper Spring Seats - IPD/Powerslot brakerotors icm Ferodo DS2500 pads - IPD HD SS Braided Brake Lines - 17"; Otrera 225/45/17 - Beige volleder - Spaceball -