Degene voor me had gelukkig z'n stuur naar links en voet van de rem, anders was het voor hem erger afgelopen. Nu heeft hij gelukkig niks voor zover bekend.
Yup airbags zijn afgegaan gelukkig. Ik heb zelf 'nergens' last van, vanmiddag effe voor controle naar de huisarts. Heb wel een stijve nek namelijk, maar weet niet of dit normaal is.945i schreef:Tja, zonde. Zijn je airbags afgegaan?
Zelf geen last ergens van? (behalve de schrik)
Eigenlijk valt de schade aan de auto dan nog mee. Hopelijk valt jouw letsel ook mee.Dus met zo'n 65/70 kmh achterop een stilstaande auto, dan krijg je dit soort beelden;
Zwaar balen man! Dat soort dingen zijn gewoon echt waardeloos. Maar zoals velen al zeggen; wees maar blij dat het een volvo is!jeroen.ijmuiden schreef:Zonet een kennis van mij gesproken die het onderhoud ook doet. Hij raamt de schade op minimaal 4500 euro (obv gebruikte onderdelen). Ik laat em denk niet repareren gezien de inruilwaarde van rond de 5000 euro. De sloop geeft er nog 1000 euro voor... Maar nu is de vraag wat zal ik doen.
De vraag is wat de verzekering gaat doen. Als het een total loss is, dan krijg je volgens mij de dagwaarde. Dat zal waarschijnlijk meer zijn dan de 1000 Euro die de sloop je geeft.jeroen.ijmuiden schreef:Zonet een kennis van mij gesproken die het onderhoud ook doet. Hij raamt de schade op minimaal 4500 euro (obv gebruikte onderdelen). Ik laat em denk niet repareren gezien de inruilwaarde van rond de 5000 euro. De sloop geeft er nog 1000 euro voor... Maar nu is de vraag wat zal ik doen.