Het is uiteindelijk een 2.4T geworden met automaat, 205000 heeft de auto gelopen (teller gaf 170000 aan), vollleer en niet al te veel opties. Achteraf heb ik hier totaal geen spijt van moet ik zeggen!
Inmiddels hebben we 12000 km gereden met auto en ben ik al behoorlijk aan het klussen geweest aan de auto. In heb begin was er niets mee aan de hand, maar na een tijdje begon ik trillingen te voelen en dat is toch jammer bij zo'n dikke auto, dus op onderzoek uit. Het volgende heb ik inmiddels gedaan (niet alles gerelateerd aan het trillen natuurlijk!);
- Parkeersensoren voor en achter ingebouwd.
- Afneembare trekhaak ondergebouwd.
- Twee aandrijfassen vervangen (1 teveel eigenlijk)
- Koppelstangen stabi vervangen.
- Onderste motorsteun vervangen voor PU, was compleet weg. (Ik denk door mijn rijstel ten opzichte van de vorige eigenaar :oops: )
- Bovenste motorsteun PU is besteld.
- Automaat olie ververst/geflusht, net hoe je het noemen wilt.
- Uitlijnen, twee voorbanden zijn inmiddels compleet op door verkeerde uitlijning (vorige), achterbanden zijn inmiddels zwaar gecupt (iets van een hoogte verschil van een millimeter van nok tot nok), hoogte slag in rechter achterband en een kromme velg aan de linker achterzijde. De achterbanden hebben nog 6 mm, maar zullen toch vervangen moeten worden, daar ben ik dan wel weer ziek van!
- Parrot carkit ingebouwd.
- Auto een beurt gegeven, service lampje begon te branden. Olie, oliefilter, benzinefilter en boegies. (kan ik weer met een gerust hart op vakantie over twee weken!)
- Speaker rooster midden in dasboard vervangen vanwege gat voor montage van weet ik veel wat door de vorige eigenaar.
- Gordelkapje achter vervangen (gebroken).
- Sunblinds achter gemonteerd, werkt best goed in combinatie met de rolhor in de achteruit al zeg ik het zelf.
- Grill zwart gemaakt.
Volgens mij was het dit wel zo'n beetje.......
Nu nog vier nieuwe banden en hij is weer op en top!
En ja, ik weet dat er vragen zullen komen over foto's. Die komen eraan zodra ik heb uitgevonden hoe ik foto's moet toevoegen

Groeten Niels