Lijkt wel een mooie aanvulling..

Turbodesk schreef:Ik heb hier een topic over gelezen. Kan het alleen niet meer terug vinden.
Weet nog wel dat het op de foto er erg leuk uitziet, maar in het echt plastic rommel is. Diegene heeft het er ook weer afgehaald.
elianmars schreef:Turbodesk schreef:Ik heb hier een topic over gelezen. Kan het alleen niet meer terug vinden.
Weet nog wel dat het op de foto er erg leuk uitziet, maar in het echt plastic rommel is. Diegene heeft het er ook weer afgehaald.
http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=37346
In de geposte link over de tellerringen staat wel degelijk iets over de alu knoppen: klik!renehaarlem schreef:mensen lezen niet altijd goed, het gaat om de ringen welke over de radio knoppen en airco bediening gaan. NIET over de teller ringen!
Of je leest zelf niet goed :razz: . Er wordt, zoals Mrlten al zei, in dat topic ook over de ringen van de radio- en airco knoppen gesproken.renehaarlem schreef:mensen lezen niet altijd goed, het gaat om de ringen welke over de radio knoppen en airco bediening gaan. NIET over de teller ringen!
Ze waren bedoeld voor m'n vorige auto maar voor ik ze daar in wilde zetten had ik een anderejpwg001 schreef:Waarom ongebruikt? Niet mooi?Ben schreef:Ik heb nog een origineel setje liggen. Ongebruikt. PM me maar even
Wat kost zo'n setje dan nieuw?Ben schreef:Ze waren bedoeld voor m'n vorige auto maar voor ik ze daar in wilde zetten had ik een anderejpwg001 schreef:Waarom ongebruikt? Niet mooi?Ben schreef:Ik heb nog een origineel setje liggen. Ongebruikt. PM me maar even
In tegenstelling tot andere meldingen vind ik ze helemaal niet lelijk. Ja, ze zijn van kunststof met een alu coating. En dat is maar goed ook. Als je die dingen in aluminium zou maken zou je ze vervormen voordat ze over de knoppen geschoven werden.
Ik heb een aantal vragen via PB gekregen maar er is nog niemand die een bod heeft gedaan.