Vervangen PDM

Er werden er vanaf 2000 meer dan 500.000 van gebouwd in het Belgische Gent.
Plaats reactie
Taxs60
1st Gear member

Beste forum gebruiker.

Ik heb een PDM die van de week een storing gaf en het raam wou niet meer omhoog op de rijksweg brrrrrrrr :twisted:
Het was erg koud onderweg. Maar goed, wetende dat er veel storingen in mijn PDM zitten wil ik deze graag vervangen. na een tijdje zoeken heb ik een PDM gevonden van een op de sloop staande S80, de vraag is dus of deze ook in een s60 past, en of ik deze zomaar kan wisselen zonder programmeren? Krijg ik ook geen last met het signaal van mijn afstand bediening?
Misschien zijn er mensen die dit al een keer gedaan hebben, want het wisselen is een eenvoudig klusje en de dealer rekent nieuw een goede 350,- euro voor het apperaat. :-x

alvast bedankt en groet Taxs60
S60 BI-FUEL edition half leer
FrankS60
5th Gear member

Of dat kan weet ik niet, maar je zou voor een S60 unit ook nog de bekende volvo demontage bedrijven kunnen proberen zoals Auto Rima en Elferink.
S60 2.4T - 261bhp - 407Nm - BSR 3"; downpipe & sportflow exhaust - BSR Optiflow air intake - Fasttech tuned - IPD HD CBV - IPD TCV - IPD HD Ignition Coils - IPD silicone turbohosekit - IPD HD Endlinks - Eibach Pro Kit 30mm - Powerflex Front Control Arm Bushing - IPD HD Upper Spring Seats - IPD/Powerslot brakerotors icm Ferodo DS2500 pads - IPD HD SS Braided Brake Lines - 17"; Otrera 225/45/17 - Beige volleder - Spaceball -
Plaats reactie

Terug naar “S60 my 2000 t/m 2009”