S60 D3 op de teller 230km/u
Mijn S60 D3 rijd echt super! Ik ben alleen wel bang voor motoragenten, onopvallende politie auto's en camera's .....
Bovenstaande snelheid is in Duitsland gereden.... In NL max 200km/u gereden...
santu001 schreef:Op mijn T5 reed ik afgelopen wintersport 240 op de teller met wind mee. (D) Ik denk dat de top allemaal niet zo veel scheelt. Het is meer hoe snel je daar geraakt. :mrgreen:
Ja ik had wel speciale winterbanden. Maar dat ging verder prima. Mijn verbruik hou ik niet zo in de gaten. Ik rij niet veel en het is een auto van mijn eigen bedrijf, dus dan maakt het allemaal niet zo veel uit. Maar ik zal eens checken. Wellicht dat Sensus 3.0 het makkelijker maakt. Ik ben reuze tevreden. Echter hou ik wel het idee dat zijn vorige 2.5t 5 pitter iets rapper was in acceleratie in de lage toeren. Terwijl hij toch minder vermogen had. Maar goed dat was een 5 cilinder. Mijn grootste struikelblok tijdens de keuze naar een nieuwe s60. Maar ja, leven in Nederland hè...Dirk-Pieter schreef:santu001 schreef:Op mijn T5 reed ik afgelopen wintersport 240 op de teller met wind mee. (D) Ik denk dat de top allemaal niet zo veel scheelt. Het is meer hoe snel je daar geraakt. :mrgreen:
Vergeet je niet de juiste winterbanden aan te schaffen? De meesten winterbanden kunnen maximaal 180 of 200 km/h aan.
Op zomerbanden dik 240 km/h, met me T5je.. Natuurlijk bij onze duitse buren
Even een ander klein vraag je aan, santu001 wat is jouw gemiddelde verbruik.. Ik ongeveer 1/10.. :oops:
OGA244 schreef:ik maak met 155 niet echt indruk zie ik alweer