Door een aandoening in mijn been moet mijn linkerbeen zo vlak mogelijk blijven liggen tijdens autorijden. Als het te steil naar beneden staat, loopt het 'vol' met zenuwpijn gedurende 1-1,5 dag als gevolg. Nu is een XC60 dan misschien sowieso niet de meest ideale auto en zou een XC70 de betere keuze zijn. De XC70NN stond dan ook op mijn verlanglijstje, maar de XC60 van pa komt over een tijdje beschikbaar. En een auto waarvan de onderhoudshistorie vanaf nieuw bekend is, geeft mij toch een wat zekerder gevoel ook al is het geen garantie voor lagere onderhoudskosten gebleken.
Concreet is de vraag: zijn er hier mensen die aanpassingen aan de stoelen hebben laten doen? Ik heb vanmorgen eens geïnformeerd bij Recaro maar die waren er niet mee bekend. ASS/Scheel zal ik ook nog wel benaderen, maar ik ben wel benieuwd of er mensen mij al voorgegaan zijn.
Zaterdag heb ik samen met forumlid Sbv de stoel uit de XC60 gehaald en gezien dat daar weinig mogelijkheden zijn om deze dichter bij de vloer te brengen, zonder aan de kokerbalken onder het interieur te gaan lassen:

Enige mogelijkheid zou dan nog zijn om de stoel aan te passen en de bevestigingen te verzetten:

Dat is op zich te doen denk ik (probeer het dan eerst wel met een stoel uit een sloper), maar graag hoor ik of andere mensen betere ideeën of ervaringen hebben