Raambediening linkervoorportier heeft kuren.

In deze rubriek dus alleen over de V70 met 'schouders'.
Ga voor de V70 Classic (dus het 850 model) naar de 850 rubriek.
Plaats reactie
Volvoveezeuventig
Starter

Ik ben nieuw op dit forum dus ik zal mijn Volvo even voorstellen.

Ik heb een V70 2.4T van 2002. Een hele fijne en betrouwbare in nieuwstaat verkerende metgezel met een prachtige motor.

Ik heb echter al een tijdje problemen met de bediening van het linker voorraam. De dealer zegt dat het de motor van de raambediening is. Verhelpen van het probleem kost €386.

Als de bediening werkt gaat Het raam probleemloos helemaal open en helemaal dicht. Maar de ruit reageert niet altijd op het commando. Als het raam niet open wil, bv bij betalen op een parkeerplaats, zet ik de motor af en het contact uit en als ik de auto weer op contact zet doet het raam het weer.

Is dit inderdaad de motor van de raambediening? Ik wil dan eventueel een tweedehands motor kopen en deze door een vakgarage laten plaatsen
Ik ben benieuw naar eventuele reacties.
VolvoTech
7th Gear member
Contacteer:

Kan motor zijn, maar vaak is een reset van de Deur Module (DDM) eerst verstandig. Als die " de weg kwijt is" dan krijg je ook dit sort dingen...
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech

Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
JosW
5th Gear member

Inderdaad, meestal een kwestie van opnieuw kalibreren.
Oceanracer
Geartronic member

Contactpunten op de raammodule reinigen wil ook nog wel eens helpen.
Volvo V70 1999 TDI Nautic Blue
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
Lexus76
3rd Gear member

Hallo Jos,

ik had iets gelijkwaardig. Bij mij deed alleen de hele deur niets meer. Ik heb de zekering er even uit gehad en daarna was alles weer als nieuw. Het kastje links naast het stuur, als je de deur open hebt. Uit mijn hoofd was het zekering nummer 5.

Succes

Gr. Alex
Viano 3.0 Cdi '06
XC70 D5 '11 Summum, Black, 19" Erakir, Driver support line, Professional line, Security line, Summum plus line
Volvoveezeuventig
Starter

Lexus76 schreef:Hallo Jos,

ik had iets gelijkwaardig. Bij mij deed alleen de hele deur niets meer. Ik heb de zekering er even uit gehad en daarna was alles weer als nieuw. Het kastje links naast het stuur, als je de deur open hebt. Uit mijn hoofd was het zekering nummer 5.

Succes

Gr. Alex
Het was bij mij zekering 27. Ook maar even gedaan. bedankt. Wie weet.
Volvoveezeuventig
Starter

Volvoveezeuventig schreef:Ik ben nieuw op dit forum dus ik zal mijn Volvo even voorstellen.

Ik heb een V70 2.4T van 2002. Een hele fijne en betrouwbare in nieuwstaat verkerende metgezel met een prachtige motor.

Ik heb echter al een tijdje problemen met de bediening van het linker voorraam. De dealer zegt dat het de motor van de raambediening is. Verhelpen van het probleem kost €386.

Als de bediening werkt gaat Het raam probleemloos helemaal open en helemaal dicht. Maar de ruit reageert niet altijd op het commando. Als het raam niet open wil, bv bij betalen op een parkeerplaats, zet ik de motor af en het contact uit en als ik de auto weer op contact zet doet het raam het weer.

Is dit inderdaad de motor van de raambediening? Ik wil dan eventueel een tweedehands motor kopen en deze door een vakgarage laten plaatsten.

Ik ben benieuw naar eventuele reacties.
Allen bedankt. Ik zal het eens aan de dealer vragen alvorens ik andere acties onderneem..
Doeke Dobma
5th Gear member

Volvo V70 T5 MY05 Fullutrustad
Plaats reactie

Terug naar “V70 MY2000 t/m MY2008”