De auto vandaag even op de krik vanwege die bekende kloenk in de aandrijving.
Ik heb er geen verstand van maar kan wel sleutelen dus voorkant omhoog en carter bescherming eronderuit en ff kijken.
Als ik de vrij hangende wielen ronddraai zie ik de aandrijfas ets ronddraaien en dan pas grijpt ie aan in het tandwiel in de bak dr zit duidelijk speling op. Als ik de aandrijfas vasthou net voor de bak dan zit er geen speling op vanaf het wiel.
Het is die kloek als je optrek met de auto .
lijkt mij weer een duur geintje?
speling aandrijving in de bak
- 1-wiel
- 4th Gear member
Aan je forumnaam te zien los je dit wel op......
Effe serieus nu, zoals ik het lees, lijkt het of je speling hebt op je homokineet aan de bak kant, dit kun je verhelpen door de complete aandrijfas te vervangen.
Als je de uiterste stuuruitslag hebt en dan rijdt heb je dan ook geluid, zowel links als rechtsom?
Effe serieus nu, zoals ik het lees, lijkt het of je speling hebt op je homokineet aan de bak kant, dit kun je verhelpen door de complete aandrijfas te vervangen.
Als je de uiterste stuuruitslag hebt en dan rijdt heb je dan ook geluid, zowel links als rechtsom?
V70-d5-2007-6 bak- alle Standkachel start en stop opties......Xc90 remmen rondom… Billstein B6 schokbrekers met Eibach veren …VDD-X3 dongle....S60 koplampsproeiers…Oem Subwoofer....BT Phm module volvocesky. .......ABL-Xenon-koplamp retrofit werkend als af-fabriek...Blis retrofit en nog veel meer...
-
- 1st Gear member
die bekende kloek heb ik dus van dit forum voordien had ik geen idee?
Heb al heel wat opgestoken van jullie ervaringen,nu nog in de praktijk brengen.,
Ik was bezig maar de slotbouten van de wielen om naar de steekas bout te kijken maar die draai ik rond en moet ik ff uitboren(denk ik). Zal eerst ff nieuwe bouten halen morgen.
ik hou jullie op de hoogte voor zover interesse...
Heb al heel wat opgestoken van jullie ervaringen,nu nog in de praktijk brengen.,