Beste mensen, voorstellen komt later, als ik goeie foto's heb. Maar eerst alvast een vraagje, waar ik met zoeken niet geheel uitkom.
Voor het aansluiten van een aktieve subwoofer voor onder de voorstoel (Pioneer) in mijn c30 uit 2011 (r design) ben ik zoekende naar de plus/min draden van de voor of achter speakers zodat ik die kan aftakken. Wie weet waar ik dat makkelijk kan doen. Het verwijderen van de radio unit in de middenconsole biedt vooralsnog volgens mij niet de oplossing ?
De geschakelde plus kan van de sigaretten plug in de middenconsole (staat ook zo in de beschrijving van de subwoofer, geen aparte draad naar accu noodzakelijk)
Alvast dank
Vraagje mbt actieve subwoofer
- Maurits@Parts4Swedes
- Forumsponsor
- Contacteer:
De HP-audio heeft een versterker links in de kofferbak.
-
- Starter
Ik heb de bekleding er af gehad, gezien de beperkte foto's die ik kan vinden op internet over de plaats van de versterker ga ik er van uit dat die er bij mij niet zit en ik base audio heb. Ik zie dan ook alleen de auto op m'n schermpje als ik de radio aan of uit zet. Heeft iemand een idee of de speakerbedrading dan ook bij de radio in het dashboard uit komt ?
- Longone
- 5th Gear member
Ik zou een ISO2CAR cable kopen (eigenlijk voor een carkit) en die dan modificeren door te solderen of eventueel met kabelklemmetjes/kroonsteentjes te werken.
Je kunt dan altijd de boel weer helemaal origineel maken zonder schade.
De C30 kabel voor base audio staat er ook bij op:
http://www.carkit-shop.nl/kram-iso2car- ... o2car.html
Van daaruit tak je dan achterspeakers af en stop je ze in de HIGH input van de eindversterker.
Als je die input niet hebt, moet je een HI-LO converter kopen dan dan de LO output de versterker in laten gaan.
Je kunt dan altijd de boel weer helemaal origineel maken zonder schade.
De C30 kabel voor base audio staat er ook bij op:
http://www.carkit-shop.nl/kram-iso2car- ... o2car.html
Van daaruit tak je dan achterspeakers af en stop je ze in de HIGH input van de eindversterker.
Als je die input niet hebt, moet je een HI-LO converter kopen dan dan de LO output de versterker in laten gaan.