In de audiorubriek had ik een paar dagen geleden een vraag gesteld.
Voor het geval iemand die vraag nog niet gezien heeft en één van de antwoorden weet.... viewtopic.php?t=73023
In de audiorubriek had ik een paar dagen geleden een vraag gesteld.
Voor het geval iemand die vraag nog niet gezien heeft en één van de antwoorden weet.... viewtopic.php?t=73023
Gelezen maar heb geen idee. Daarom geen reactie. Zullen er meer zijn geweest. Stel je vraag anders aan Volvotech onze forumsponsor.
De S70 staat inmiddels voor de deur. Wat een heerlijke auto. Mijn eerste ervaring met de 2.5 5 cilinder turbo. Wat een genot! En dat zo'n tank zo makkelijk kan accelereren. Ik kwam er tijdens het rijden achter dat er Traction Control op zit.
De basis is goed. De carrosserie prachtig en de S70 is goed -aantoonbaar- onderhouden. Motor (voor zover ik dat nu kan beoordelen) prima. Alleen de cruise control doet het niet (was bekend). Verder alleen een paar kleine dingetjes. Een schakelaartje hier en een lampje daar en tzt LPG. Het interieur is beige. Dat maakt het bij het zoeken van onderdelen wat lastiger (Schakelaar leeslampje achterbank/passagierzijde is nl lam).
De CC wil ik nog een keer naar laten kijken. Op het forum zie ik dat daar al regelmatig over geschreven is. Ik ben zelf niet zo handig dus daar ga ik wat hulp bij vragen. Van de auto is bekend dat de ABS module vervangen is. Zou het kunnen zijn dat, na het vervangen van de module, de CC opnieuw door de dealer "ingeleerd" moet worden?
De eerste 400 kilometers zijn achter de rug. Een verbruik 1:10,7 viel mij niet tegen (veel rustige snelwegkilometers).
Mooi te lezen dat je zo tevreden bent. Hopelijk is de CC gemakkelijk te fixen.
Ooit: Een kale 440 1.7 DL uit 1989, een flink aangeklede V40 2.0 uit 1996
V70 D4 GT Nordic+ met een aantal leuke dingetjes uit 2015 zie hier
Een rode V90 T4 Business Sportuit 2019
Huidig: XC60 Essential Fusion Red
Je kunt beter een optimist zijn die ongelijk heeft dan een pessimist die gelijk krijgt.