Iemand al eens de bumper verwijderd en mij op weg kan helpen hoe deze plaatjes 'te lezen' ?
Rob
CORRECTBasbas schreef: De twee ''busjes'' losdraaienen verwijderen, alle schroefjes (ook de wielkassen) verwijderen en dan de bumper aan de zijkanten voorzichtig naar buiten trekken.
Dat is dan inclusief koffie drinken.Philken schreef:CORRECTBasbas schreef: De twee ''busjes'' losdraaienen verwijderen, alle schroefjes (ook de wielkassen) verwijderen en dan de bumper aan de zijkanten voorzichtig naar buiten trekken.
is een fluitje van een cent, half uurtje en ze is eraf
Juist maar ........ die twee 'busjes' heb ik niet! Voor de zekerheid ook onder de auto gekeken voor zover dat mogelijk was maar daar zitten ze ook niet.Basbas schreef:De twee ''busjes'' losdraaien en verwijderen, .........
Nou dat filmpje is best duidelijk zeker als je weet dat je maar alleen was.Volvo_Bjorn schreef:Ik heb zelf een zeer amateuristisch filmpje van gemaakt ..........
Nou vandaag de knoop maar doorgehakt. Het prijsverschil was net geen € 200 en daarom toch maar gekozen voor de beslist mooiere R-design diffuser.brutetyphoon schreef: ..... Maar als ik toch dat onderdeel moest vervangen had ik persoonlijk liever zo'n mooie R design diffusor willen hebben![]()