Zit denk ik een bug in: ik kan nu niet meer kiezen tussen mannen- of vrouwenstem!

Voor de update werkte de Vlaamse versie helemaal niet, toch niet met de versie die er bij mij af fabriek opstond. Toen ik de wagen ging ophalen in juli was dit een van de eerste dingen die de dealer zei: we moeten de stembediening voorlopig op Nederlands zetten, want in de Vlaamse versie zit er een bug waardoor die niet werkt. Heb het achteraf thuis toch geprobeerd om die op Vlaams te zetten, maar inderdaad, een paar piepjes en dan sprong die vanzelf terug op Nederlands. Had gehoopt dat het met de update wel zou lukken in Vlaamse versie, maar daar krijg je nu dus exact dezelfde vrouwenstem als in de Nederlandse versie, en geen keuze tussen vrouwen en mannenstem. Heb het dus voorlopig op Nederlands gezet, en daar de mannenstem gekozen, die "stoort" het minst. Enig nadeel voor de vlamingen, wij moeten bij typen wel altijd even de taal van het toetsenbord switchen, als je Nederlands als stem kiest is het eerste toetsenbord dat getoond wordt ook Nederlands en niet Vlaams, wij werken hier met een azerty toetsenbord, jullie met een querty...Erikho schreef:
Daar kan ik, na de update idd niet (meer) kiezen voor mannen- of vrouwenstem.
(ik weet dus niet of je voor de update kon kiezen tussen een Vlaamse mannen- of vrouwenstem trouwens)