Goedendag alle,
weer even een vraag van een leek, met inleidend verhaal
Na dit topic geklezen te hebben ook maar eens op Ali gekeken en deze gekocht
https://nl.aliexpress.com/item/Gtintheb ... 4c4dBVTBVa (dit is de link uit de eerste post die een link meestuurde, ik krijg het niet zo mooi voor elkaar als 360Degreez)
Na een best korte levertijd vandaag gekeken of e.e.a. het wilde doen. Best een uitdaging want zoals al eerder gezegd: Leek.
Maar nadat ik had uitgevogeld hoe je een lampje kon wisselen, de hele koplampunit uitnemen dmv 2 plastic schuiven, lopen kl*te (forgivememylangues) op het originele bolletje uit de fitting te krijgen bleek het plaatsen van de ledunit een eitje, gelukkig.
Natuurlijk eerst 1 geplaatst en geprobeerd met de alarmverlicht, want geen contact nodig. Onmetelijke vreugde toen het gewoon werkte, en dat voor een leek. Dus ook de andere kant gedaan (ondertussen een makkie want je weet nu hoe het moet) en ook die werkte. Lampunits weer geplaatst, motorkamp gesloten en motor starten en eerst weer het alarmlicht, zonder problemen.
Maar natuurlijk zit het probleem aan het eind van het verheel: Wanneer ik richting naar links of rechts wilde aangeven, gaat het in een versnelling, zeg maar 2x zo snel. Dus niet goed. Originele spul weer geplaatst en het internet op voor een oplossing. Echter nog niet gevonden, weten jullie raad om te zorgen dat de versnelling eruit gaat, maw dat het spul gewoon werkt zoals het hoort?
Mvg
Nico