Mods:
- Typeaanduiding verwijderd.
- V70 stickers aangebracht.
- In bestelling: ERST front grille
Bedankt, en inderdaad lijkt veel op die van joupeterp schreef: Hee die lijkt wel heel veel op die van mijStaat hier op de foto bij Volvoservice.......Gefeliciteerd met deze heerlijke auto.
Als er iets is met de tuimerlaars dan hoort men dit aan een tik in het motorblok? Op wat voor manier kan de staat van de tuimelaars gechecked worden? Volgende week donderdag een afspraak bij Volvoservice in Elst om de auto technisch door te kijken.V70/2.4D/2003 schreef: Denken we wel even aan de tuimelaars in de machinekamer.....die willen nog wel eens naar de filistijnen gaan namelijk.
Voor de rest: heerlijke automobiel met fijne motor (als hij dus niet in de soep draait)
Aankomende donderdag krijgt de auto een technische inspectie bij Volvo Service in Elst, dan zal ik dat geratel ook benoemen.V70/2.4D/2003 schreef: Die motor loopt goed, bijgeluid klinkt absoluut niet goed. Dat klinkt als een lager van het een of ander.....
Daar zou ik even mee heen gaan als ik jou was want dat geratel hoort er niet te zijn
Vanmiddag heeft de auto op de brug gestaan bij Volvoservice in Elst. Na 45/60 min de auto te hebben geïnspecteerd het volgende advies meegekregen:Kopstoot schreef:Aankomende donderdag krijgt de auto een technische inspectie bij Volvo Service in Elst, dan zal ik dat geratel ook benoemen.V70/2.4D/2003 schreef: Die motor loopt goed, bijgeluid klinkt absoluut niet goed. Dat klinkt als een lager van het een of ander.....
Daar zou ik even mee heen gaan als ik jou was want dat geratel hoort er niet te zijn