Naar mijn smaak, gaan mistlampjes hier wel leuk passen

Daarom ben ik vorige week eens een avondje bij Remon geweest, ons medelid. We hebben toen eens gekeken naar de mogelijkheden om mistlampen te plaatsen. Of verstralers. Een verstraler lijkt mij handiger, omdat je een mistlamp toch niet veel mag gebruiken. Kan je d'r net zo goed grootlicht van maken.
Mijn auto beschikt waarschijnlijk al over voorbereiding, omdat ik een schakelaar in het dashboard heb, waarmee een groen lampje correspondeert. Deze werkt ook gewoon. Daarnaast hebben we vlakbij de koplamp een kabeltje gevonden.
Mijn eerste vraag is daarom ook. Zijn dit de goede stekkers, om de mistlampen mee te schakelen. We hebben het zelf ook geprobeert te meten, maar de stekkertjes waren nogal smerig. heb ik hier de goede kabel in handen?

Dan de ophanging onder de bumper. Achter het mistlamp kapje zit een ijzeren 'plaat'. Is dit bedoelt om een lamp aan op te hangen. Hier zie je hem met twee gaatjes...een gedeelte zit in de schaduw. horen hier de mistlampen aan te hangen?

De kapjes die nu nog in bumper zitten, die willen we misschien weer gaan gebruiken, door hier een gat in te boren voor de verstraler. Deze plaatjes dus...

Dit type verstraler (of zoiets) leek mij dan wel mooi staan, door de gaten van de kapjes van hierboven heen.

Zijn er mensen die andere ideeën of ervaringen hebben met verstralers. Zijn er ook types, die makkelijk aan de afmetingen kunnen voldoen om zo goed 'passend' in de bumper te verdwijnen?
En zo kijkt Remon, als hij op het punt staat naar de WC te gaan

Alvast bedankt voor het lezen van het verhaal!