bart simpson schreef:ik vind die 11,5m voor een XC70/136 en 11,6m voor een XC70/295 wel meevallen, bij de A4 en de 3 serie staan de motoren wel in de lengte en gaat het om respectievelijk 11,4m en 11,3m
Een kleinere X3 doet 11,9m, een Q3 doet 11,8m, een Q5 11,6m, GLK 11,6m, allemaal lengte plaatsingen.
Zou exorbitant gewoon eens opnieuw definieren
definitie exorbitant en irritant: op de weg die ik met de 240 in een keer kan keren moet ik met de S70 een keer terugzetten en met de C70 twee keer en ik ervaar dat als exorbitant en daarmee ben ik dan misschien exorbitant snel geïrriteerd door een grotere draaicirkel van een merk dat in het verleden een (wellicht eveneens exorbitant) kleine draaicirkel had. Kijk, het blijft mijn ervaring en beleving.
Ik zou straks het liefste met een draaicirkel van mijn 240 in Umbrië rijden in plaats van die met de C70, maar dat gaat niet, dus erger ik me over die @#$% doodskop draaicirkel als ik moet keren op de weg. Gelukkig wel met het dak in de kofferbak
Ik vind wel jammer (niet meer als dat, zeker geen verwijt) dat je het signaal niet oppakt. "er zijn Volvo-rijders die de draaicirkel te groot vinden van een Volvo" en dit gaat verdedigen met maten van de concurrent.