Hallo,
Het lijkt mij leuk om de kap van een diesel op de benzine motor te zetten,
ik vindt het wat moderner staan maar kan dat ook?
En waarvoor diende die eigenlijk? Om geluid tegen te gaan?
Opel Kadett B Volkswagen Kever 6 volt 1969 Opel Kadett D 1980 Mitsubishi Galant 1980 Opel Kadett E 1986 1,6 special Volkswagen transporter 1980 Fiat Regata weekend Ford Escort bestel 1989 1.6 Mazda 323F Renault 460 B18U 1993
Of koop een polijstsetje en ga los op alles wat van alu is, ziet het er ook al heel anders uit. Eventueel kun je ook zelf gemakkelijk van alu een kap buigen/zagen en die schuren/polijsten/mat zwart spuiten of wat dan ook.
S60 2.4T - 261bhp - 407Nm - BSR 3"; downpipe & sportflow exhaust - BSR Optiflow air intake - Fasttech tuned - IPD HD CBV - IPD TCV - IPD HD Ignition Coils - IPD silicone turbohosekit - IPD HD Endlinks - Eibach Pro Kit 30mm - Powerflex Front Control Arm Bushing - IPD HD Upper Spring Seats - IPD/Powerslot brakerotors icm Ferodo DS2500 pads - IPD HD SS Braided Brake Lines - 17"; Otrera 225/45/17 - Beige volleder - Spaceball -
Als je zo'n plastic tupperware kap van een diesel over een benzine motor zet heb je dikke kans dat de boel oververhit, over je motor heen smelt, in de fik vliegt of je motor oververhit. Zeer slecht idee. De kap is niet voor een benzine motor ontworpen en de benzine motor niet voor een kap. Bovendien erg onpraktisch die krengen, je ziet niet in een overzicht of er iets aan de hand is met de motor, slangen, bedrading etc.
Volvo heeft vast een goede reden gehad om er geen plastic kap overheen te zetten.
Aan de topic starter, er zijn meer dan 20 topics op de 1e pagina met allerlei onderwerpen, 2 antwoorden en dan niets meer. Misschien een idee om de zoekfunctie wat beter/meer te gebruiken ipv talloze topics te openen met kleine dingetjes?