De kabel naar bet schermpje ging ook eenvoudig, het 'flosting dashboard' paneel heeft aan de bovenkant een paar inhammen op de juiste plaats en het dashboard is van zacht materiaal waar door het wat in veert.
Enige 'probleem' wat ik nu heb is dat het display pas 1 1/2 min nadat ik de auto op slot heb gedaan uit gaat, hier ga ik misschien nog iets aan doen door de stroomvoorziening ergens anders vandaan te halen (zekeringenkastje zit heel dichtbij). Al met al een klus die goed te doen is maar wel best wat werk (140+ meter kabel erin)
Het werkt allemaal prima zoals bedoeld, goede gps ontvangst, snelle (op starten na) TomTom app, (her-)berekent heel snel, spotify werkt (onthoud misschien niet het nummer wat vorige keer speelde, daar ben ik nog niet helemaal uit). Bij opstarten kan de originele radio meteen gebruikt worden daarna kan je via parrot omschakelen naar je eigen keuze (lijn, SD, 3x USB, Bluetooth audio, spotify,...). Eerste ervaringen: heel tevreden, ook versterker lijkt beter dan de originele volvo. Nu maar eens meer mee rijden

Ik zal nog een foto maken van hoe hij er nu in zit, en mocht iemand (VolvoConnection?) zelf aan de slag gaan dan kan ik nog wat foto's extra maken over inbouw