Denief schreef:
Volvo moet hiervoor toch met een oplossing komen?!
Vaak komen ze ook met een oplossing, maar weet de dealer hier niet van (of willen ze er niet van weten). Dat is dan niet de schuld van Volvo zelf, maar van de dealer.
Een simpel voorbeeld: de S60/V60 kunnen last hebben van een krakend koppelingspedaal. Hier is een bulletin over verspreid met de oplossing, doch merk ik op dat sommige dealers nog steeds gewoon wat vet smeren en als dat niet werkt zeggen dat ze er niets aan kunnen doen.
Mijn schoonvader is technieker (niet bij Volvo helaas) en leest thuis gewoon rustig de nieuwsbulletins door van zijn merk. De personeelsleden krijgen toegang tot het "werksysteem" van thuis uit en zijn beroep is ook zijn passie. Zijn baas komt ook niet vertellen welke problemen er zijn hoor. Ik wil maar zeggen dat het soms eventjes opzoeken in de computer raad kan brengen, maar dan moeten ze het wel willen doen.
Zo houd ik van mijn dealer, goede service en steeds staat hij paraat, maar sommige van deze dingen weten ze niet van en dan kan dat na een eindje frustrerend werken als je hier op het forum leest dat er een bulletin met oplossing over bestaat.