dimitripb schreef: ↑27.01.2021 - 10:19
diesel01 schreef: ↑26.01.2021 - 16:14
Huh je hebt de XC40 net in aug vorig jaar besteld.
Er is niets revolutionairs veranderd , als dat een zwaar wegend punt is dan houd je toch het neusje van de zalm moet aanschaffen.
Hier gewoon B&O radio of spotify, werkt perfect.
Veiligheid werkt op de V90 perfect, het ding houd gewoon afstand bij 200 op de autobahn.
Als je dus onwel wordt en niet meer reageert rijdt de auto stuurloos de vangrail of de berm in. Bij andere merken zijn hier ook voorzieningen voor getroffen zodat de auto bijv. in de baan blijft en langzaam tot stilstand komt waarbij ook de autobreak nog actief blijft.
Áls mijn tante een p.emel zou hebben dan was het mijn oom.
Ben van mening dat wanneer dit een heel groot issue voor je is juist de verkeerde auto hebt gekocht.
Weet je, ik heb cross trafic alert op mijn auto.
dat ding kijkt dus mee en ziet bewegingen die voor de bestuurder net in de a-stijl/spiegel zitten, bij een voor mij groen verkeerslicht is er een fietser die door rood gaat en de voorrang weg oprijdt, CTA gooit de ankers uit, ik met de muil op het stuur en de Tesla M3 bijna bij de hond in de kofferbak.
ik ben meer dan content met de systemen, snap niet dat jij dan 50k uitgeeft aan een auto terwijl er goedkoper is die het beter voor elkaar hebben.