Ik zal bij mijn universele garage eens informeren waar en hoe ik dat kan meten, maar kan me niet voorstellen dat er geen Dyno-uitdraaien te vinden zijn..
Overigens kwam mijn T5 niet aan die 250, of het moest heel erg langzaam oplopen. Naar 220km/u liep dat netjes, dan redelijk langzaam door naar 235km/u, om vervolgens af te moeten remmen bij het inhalen van vrachtverkeer. Bij die snelheid gaf de T5 niet echt het gevoel om dit nog een keertje te proberen en te overtreffen en heb het toen dan ook daarbij gelaten..
Heb geloof ik wel de maximumsnelheid opgezocht nog.
Ik begin in ieder geval steeds meer te wennen aan de T8 en hem steeds meer te waarderen. Het relaxte rijden in de Pure-stand en lekker doorrijden in de Polestar-modus.
Net vanaf het werk met een vriend van auto gewisseld en die zei bij het uitstappen: ‘echt een geweldige auto, maar dat piepen van die remmen is echt zonde..’
Had dat bij aankoop al gemeld en zou opgelost worden, maar is dus blijkbaar ingewikkelder dan gedacht. Ikzelf hoor het dus eigenlijk niet meer, maar net even op gelet en inderdaad goed hoorbaar..