Dan piept ie nog steedsUrbexpeditie schreef: ↑13.08.2024 - 09:27 Joh, maak je niet druk. Gewoon een stukje tape op de lens van de camera plakken![]()

Dan piept ie nog steedsUrbexpeditie schreef: ↑13.08.2024 - 09:27 Joh, maak je niet druk. Gewoon een stukje tape op de lens van de camera plakken![]()
Was ook cinisch...
Klopt, sommige borden worden niet waargenomen. Op een weg in de buurt die ik regelmatig rij worden een paar borden geen enkele keer 'gezien'.
Dat is ook mijn ervaring, of mist de borden. In het buitenland ook niet altijd top met de juiste snelheid aangeven.J33Bee schreef: ↑12.08.2024 - 15:30Dat ga je hier dus ook krijgen met dit soort oplossingen...Erwin_002 schreef: ↑12.08.2024 - 15:27 Een kleine off-topic sidenote; heb je ook al meegekregen dat er in de VS al jaren privacy geschonden wordt door verzekeraars die dan stiekem al je rijgedrag registeren en je dan in hogere kosten manipuleerden? Daarnaast heb je bij Tesla zelfs dynamische verzekering die een cocktail van je rijdata maakt en als je dan te snel accelereert, te hard rijd en andere rare dingen zou doen, dan gaat dynamisch de prijs de volgend maar omhoog etc.
Dit gaat natuurlijk een hoop ergernis opleveren...
Ja precies. Verder moet het uit kunnen. En dan niet elke keer bij starten auto. Dit zit in de software.
Maar bij de oudere Volvo's wordt er ook al de data opgeslagen in het geheugen van de SRS module bij een eventueel event/ongeluk, inclusief foto's van de eventueel aanwezige camera's.
Dat wist ik dus niet. Buiten dat, heb ik alleen een achteruitrijcamera, geen 360 graden.The Mechanic schreef: ↑15.08.2024 - 00:23Maar bij de oudere Volvo's wordt er ook al de data opgeslagen in het geheugen van de SRS module bij een eventueel event/ongeluk, inclusief foto's van de eventueel aanwezige camera's.
Ik vind dat helemaal niet verbazend (en jij denk ik ook niet): Er wordt zo vaak van alles verzonnen en aan eisen gesteld van achter een bureau. Zaken die in de praktijk niet/nauwelijks uitvoerbaar zijn. En het interesseert de gemiddelde (de goeden daargelaten) ambtenaar ook niet. Het beoogde doel heiligt vaak de middelen. Als jou door (vaak extern) uitgevoerd onderzoek is verteld dat met ISA er wel 1000 doden per jaar minder vallen in de hele EU dan ben je toch (tenminste in eigen ogen) een held omdat jij hebt besloten dat ISA ingevoerd moet worden?
Vat het prima samen ja. De lokale gemeente kan er vaak ook wat van. Allemaal vanachter een bureau iets bedenken en het daarna weer aan moeten laten passen... Dat gaat helaas niet op met die ISA, denk ik.Gouwe schreef: ↑15.08.2024 - 08:09 Ik vind dat helemaal niet verbazend (en jij denk ik ook niet): Er wordt zo vaak van alles verzonnen en aan eisen gesteld van achter een bureau. Zaken die in de praktijk niet/nauwelijks uitvoerbaar zijn. En het interesseert de gemiddelde (de goeden daargelaten) ambtenaar ook niet. Het beoogde doel heiligt vaak de middelen. Als jou door (vaak extern) uitgevoerd onderzoek is verteld dat met ISA er wel 1000 doden per jaar minder vallen in de hele EU dan ben je toch (tenminste in eigen ogen) een held omdat jij hebt besloten dat ISA ingevoerd moet worden?
Kijk maar naar alle maatregelen voor de elektrificatie/energietransitie. Er is zo vaak gewaarschuwd dat het niet kon in dit tempo en toch gewoon doordrukken......
Het vervelende is daarbij dat uiteindelijk de burger de rekening moet betalen en de ambtenaar in kwestie er gewoon mee wegkomt en dat is het grote verschil met het bedrijfsleven naar mijn mening.
Zo werkt het niet bij de EU en de lidstaten.Urbexpeditie schreef: ↑15.08.2024 - 09:13
Wat mij wel zorgen baart is inderdaad een EU piepeltje het door je strot duwd.