Mooie wagen verder! Wij hebben ook de pre-facelift in R-design. Oorspronkelijk wit, nu stoer army green

Ik meende hem idd al te herkennen! Ik hou hoe dan ook mβn ogen open voor dit model!
Dankjewel voor het compliment. Ben er erg content mee! De spoiler was voor mij wel een must have eigenlijk. Zeker zoals hij nu is.V502.4i schreef: β04.12.2024 - 18:41 Dat verklaard waarom ik geen groene Volvo heb gespot. Wel gaaf die kleuren combinatie, de spoiler maakt heb ook lekker agressief. Heb mijn vriendin beloofd verder niet meer aan auto's te sleutelen dus hij blijft zoals hij is, in mijn ogen ook mooi genoeg. Heel misschien ooit eens kijken naar een polestar tuning
En kijken of afstand starten geactiveerd kan worden.
Dat zal dan waarschijnlijk een Mercedes bus zijn geweest?
Gaat als de brandweer zeg maar, ik wil nog even kijken wat de mogelijkheden met VIDA en D5T5 zijn, begreep dat er ook een mogelijkheid moet zijn voor afstand starten.Jerry990 schreef: β04.12.2024 - 22:37Dankjewel voor het compliment. Ben er erg content mee! De spoiler was voor mij wel een must have eigenlijk. Zeker zoals hij nu is.V502.4i schreef: β04.12.2024 - 18:41 Dat verklaard waarom ik geen groene Volvo heb gespot. Wel gaaf die kleuren combinatie, de spoiler maakt heb ook lekker agressief. Heb mijn vriendin beloofd verder niet meer aan auto's te sleutelen dus hij blijft zoals hij is, in mijn ogen ook mooi genoeg. Heel misschien ooit eens kijken naar een polestar tuning
Verder is ie alleen gechipt en heb ik nog wel wat dingen die ik zou willen. Maar ja, geld moet het toelaten.
Veel plezier ermee gewenst en je vriendin zal het vast fantastisch vinden. Mijn vrouw vond het in elk geval geweldig om de golfjes het nakijken te geven![]()
Ik wil je best even helpen met d5t5. Ikzelf heb het een en ander met Vdash gedaan en dat werkt prima. Heb destijds bij Obbe zoβn kabel gekocht dus kan er nu wel wat mee. Op afstand starten moet idd mogelijk zijn, ik weet alleen niet hoe. Volgens mij heb je daar een obd dongle voor nodig als ik mij niet vergis!V502.4i schreef: β06.12.2024 - 16:49Gaat als de brandweer zeg maar, ik wil nog even kijken wat de mogelijkheden met VIDA en D5T5 zijn, begreep dat er ook een mogelijkheid moet zijn voor afstand starten.Jerry990 schreef: β04.12.2024 - 22:37Dankjewel voor het compliment. Ben er erg content mee! De spoiler was voor mij wel een must have eigenlijk. Zeker zoals hij nu is.V502.4i schreef: β04.12.2024 - 18:41 Dat verklaard waarom ik geen groene Volvo heb gespot. Wel gaaf die kleuren combinatie, de spoiler maakt heb ook lekker agressief. Heb mijn vriendin beloofd verder niet meer aan auto's te sleutelen dus hij blijft zoals hij is, in mijn ogen ook mooi genoeg. Heel misschien ooit eens kijken naar een polestar tuning
Verder is ie alleen gechipt en heb ik nog wel wat dingen die ik zou willen. Maar ja, geld moet het toelaten.
Veel plezier ermee gewenst en je vriendin zal het vast fantastisch vinden. Mijn vrouw vond het in elk geval geweldig om de golfjes het nakijken te geven![]()
Zou jij mij hier misschien ook mee kunnen helpen? Gezien niemand wil reageren
viewtopic.php?t=96709
Normaal zou dat inderdaad moeten kunnen met de vergrendel en licht knop maar helaas geen reactie van de auto haha. D5t5/Vdash geeft het volgende aan, betekend dit dat het niet mogelijk is?VolvoScheurder schreef: β13.12.2024 - 08:01 Op afstand starten is inderdaad mogenlijk. Via een combi van knopjes indrukken op sleutel, tot idd de dongle. Weet wel, je zal de auto altijd opnieuw moeten starten voordat je kan wegrijden. Soort van beveiliging.
Dankjewel, ik doelde eigenlijk meer op een vaag probleem met mijn achter klep waarvoor ik een apart topic aan had gemaakt.Jerry990 schreef: β11.12.2024 - 22:00Ik wil je best even helpen met d5t5. Ikzelf heb het een en ander met Vdash gedaan en dat werkt prima. Heb destijds bij Obbe zoβn kabel gekocht dus kan er nu wel wat mee. Op afstand starten moet idd mogelijk zijn, ik weet alleen niet hoe. Volgens mij heb je daar een obd dongle voor nodig als ik mij niet vergis!V502.4i schreef: β06.12.2024 - 16:49Gaat als de brandweer zeg maar, ik wil nog even kijken wat de mogelijkheden met VIDA en D5T5 zijn, begreep dat er ook een mogelijkheid moet zijn voor afstand starten.Jerry990 schreef: β04.12.2024 - 22:37 Dankjewel voor het compliment. Ben er erg content mee! De spoiler was voor mij wel een must have eigenlijk. Zeker zoals hij nu is.
Zou jij mij hier misschien ook mee kunnen helpen? Gezien niemand wil reageren
viewtopic.php?t=96709
Je bent natuurlijk van harte welkom om hier eens een koffie te halen met je nieuwe aanwinst! Leuk! Dan kijken we samen even wat mogelijk is.
Mag evt ook wel gewoon privΓ© via pb hoor!
Groetjes!