Mocht je het complete HK systeem vervangen dan heb ik mogelijk interesse. De hp audio vind ik echt zwaar tegenvallen. Zeker in vergelijking wat je er vroeger voor kreeg.
In mijn V50 klonk het vele malen beter dan de hp in de v60
Mocht je het complete HK systeem vervangen dan heb ik mogelijk interesse. De hp audio vind ik echt zwaar tegenvallen. Zeker in vergelijking wat je er vroeger voor kreeg.
Als ik bij dls op de website kijk, dan lijkt het erop dat het aantal ohm voor hp of hk / b&w systeem anders is.
Dank. Dit is inderdaad wat ik zelf ook al gevonden had. Voor de speakers met de DSP samen kom je toch wel over de 1200 euro uit en dan moet het nog ingebouwd worden. De inbouwstations gaan dan vaak ook nog met deurisolatie aan de slag en dan wordt het helemaal duur. Zal best goed zijn maar ik zoek toch iets wat meer betaalbaar is. Zo kieskeurig ben ik nu ook weer niet. Het is eigenlijk meer dat de basis adio echt onder de maat is.vvmark schreef: ↑11.11.2025 - 14:15 Geen idee of er nog andere merken zijn die pasklare speakers hebben voor de xc90.
Een hele dls cruise set (10 speakers) zou je voor rond de 800 euro moeten kunnen vinden.
Dit zijn plug en play speakers. Misschien dt dat al iets meer in de buurt komt van het budget wat je voor ogen hebt.
Wellicht dat er straks met black friday nog ergens een aanbieding is.
Je zou ook alleen een dsp kunnen proberen. Het schijnt dat het geluid daardoor ook al aardig op knapt.
https://mbcaraudio.nl/versterkers-met-d ... pvol1.html
Dus eigenlijk zeg je: "Vergeet een DSP en pak een DLS cruise setje en bouw het zelf in" .RZA schreef: ↑11.11.2025 - 14:36 Pas op met de DSP ivm een softwarefout, zie viewtopic.php?t=94507&start=60
Inbouwen van de DLS speakers is heel goed zelf te doen, is allemaal plug&play. Voor deurpanelen even YouTube filmpje bekijken, in minder dan 10 min heb je ze eraf. Zelfde geldt voor wat dempingsmateriaal aanbrengen. Je kunt ook alleen de voorspeakers vervangen voor DLS, daar zul je meeste van merken. Voor Eur 488 ben je dan klaar via Vparts.se. Laat je een (niet plug&play) set inbouwen dan ben je denk ik ook al snel zo'n bedrag kwijt, maar dan voor kwalitatief veel mindere speakers.
Dank je wel voor de tip