Dat probeer ik nu al pagina's te vertellen maar de enige reactie is dat wat ik zeg niet klopt... We leggen open en bloot uit wat er allemaal komt kijken en wat er allemaal in een loon verstopt zit. vervolgens wordt er doodleuk gezegd "klopt niet" zonder onderbouwing. Dan wordt er een voorbeeld gegeven waarbij ik een paar keer moet uitleggen waarom dat geen relevant gegeven is. Heb ook nog gevraagd wat er dan moet gebeuren volgens jullie, het enige antwoord is "dat kan je zelf wel verzinnen". Maar iets opbouwends is er niet.FrankS60 schreef:Het gaat niet om kritiek aan kunnen, het gaat erom wat er daadwerkelijk gebeurd. Voor de koper gaat het erom wat hij/zij moet betalen en wat je daar voor terug krijgt.
Waarom snap je dan niet wat ik vertel?Ik kan op alle punten die je hierboven noemt wel weer een weerwoord geven, zoals het feit dat je geen 2 exact identieke dingen met elkaar vergelijkt met die tickets. Maakt niet uit, het punt dat je wilt maken is al lang duidelijk.
er zijn geen relevante en goed onderbouwde voorbeelden uit de praktijk gekomen... En een onderbouwd weerwoord op mijn onderbouwde uitleg waarom het niet relevant is heb ik nog niet mogen begroeten. Verder probeer ik dingen alleen maar visueel te maken, desnoods in Jip-en-Janneke-taal.Je verliest je in de details van de discussie door op allerlei pietluttigheden te gaan letten waarom een voorbeeld niet relevant zou zijn. De niet-dealer mensen komen met voorbeelden uit de praktijk, en als je dan bij hoog en laag wilt blijven volhouden dat het allemaal anders is dan moet je dat lekker blijven doen.
Is er al bewijs dat het over de exact gelijke onderdelen gaat? En nu niet een voorbeeld wat voor 1 dealer geld (gas-ding) maar een Volvo-breed iets.Feit blijft wel dat in the end de prijzen nog steeds de prijzen zijn voor volvo onderdelen/beurten en dat mensen dat niet pikken als het ergens anders voor exact dezelfde onderdelen voor minder geld kan.
dit zegt meer over jou dan over mij. Ik verdraai niets, neem letterlijk wat er gezegd wordt, analyseer dat, laat mijn ervaring en kennis er op los en geef een onderbouwd antwoord. Als je mijn posts waardeloos vind, verslijt dan aub je ogen er niet verder mee en lees ze niet meer. Ik hoop alleen dat je met de verkeerstoren beter kunt communiceren dan hier.En over de analyse van je persoontje; dat is vrij simpel, neem een willekeurige post van jou uit dit topic en de ene na de andere drogreden komt voorbij met het verdraaien van wat anderen zeggen op de koop toe.
Modsbreek is niet nodig, we voeren een eerlijke discussie, zij het een stevige. Waar het wel van belang is dat we elkaar goed begrijpen en dat we aantijgingen goed doordacht doen. Duur is een relatief begrip, kan alleen gebruikt worden in vergelijking. Wat is duur? wat is warm? Wat is hard? Zolang er geen maatstaf is, zegt het niets.zelfedit: ik wil geen modsbreak hiermee, wat mij betreft is het klaar. Ik ga hier geen woorden meer aan vuil maken aangezien het toch nergens toe gaat leiden met de huidige stellingen. Wie hieronder inhoudelijk in wil gaan op de vraag waarom het zo duur moet zijn kan dat natuurlijk doen, maar ik denk dat er nu te veel op de persoon gespeeld wordt. Ik houd me er verder buiten in dit topic want ik heb geen zin in dit soort aantijgingen.