Heldere koplampen waar te koop in de aftermarket
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Heb ooit een setje van dit merk gezien, namaak of immitatie is echt de juiste omschrijving, "after market" doet eerder denken dat het goed past en er knap uitziet
Volvo for life
-
- Starter
Toch kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat je overal tegen bent dat niet origineel volvo is. Het maakt niet uit welk topic maar als het over iets gaat dat mensen zelf willen regelen/bouwen of iets erop bouwen dat niet origineel volvo is dan zie je alleen maar nadelen.
"ik heb ooit een setje van dit merk gezien"
"10000 dollar aan mogelijk onverkoopbare zooi zonder E keur is een pak geld voor degene die het heeft gekocht"
Je hebt nog niet eens de moeite genomen om even op die website rond te kijken voor je dit soort dingen post. Zo doe je je naam wel eer aan.
"10000 dollar aan mogelijk onverkoopbare zooi zonder E keur is een pak geld voor degene die het heeft gekocht"
Je hebt nog niet eens de moeite genomen om even op die website rond te kijken voor je dit soort dingen post. Zo doe je je naam wel eer aan.
-
- 2nd Gear member
Mochten jullie op zoek gaan naar Xenon wat zonder problemen achteraf ingebouwd kan worden......
Ik bouw zelf erg veel setjes in die een ballast van 55 watt hebben waardoor er geen storing optreedt in het Can-bus systeem.
Heb ze uiteraard ook zelf in mijn eigen S60 zitten, zonder enig probleem
Deze setjes kan ik altijd voor een interessant prijsje ergens inkopen. Als er maar genoeg afgenomen worden
Ik bouw zelf erg veel setjes in die een ballast van 55 watt hebben waardoor er geen storing optreedt in het Can-bus systeem.
Heb ze uiteraard ook zelf in mijn eigen S60 zitten, zonder enig probleem
Deze setjes kan ik altijd voor een interessant prijsje ergens inkopen. Als er maar genoeg afgenomen worden
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
ik heb ooit een setje life gezien, heb zelfs op de site gekeken en miste daar een E-keur vermelding, las daar wel de expliciete opmerking dat dit niet om "origineel" spul ging, wat is er met die constateringen mis? Het lichtbeeld van dat immitatiespul is soms al zo slecht dat het meteen al een apk afkeur op kan leveren, als het dus al op meerdere gronden een apk afkeur op zou kunnen gaan leveren is een waarschuwing imho op zijn plaats, wat jij dan doet is jouw zaak.ErikdV schreef:Toch kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat je overal tegen bent dat niet origineel volvo is. Het maakt niet uit welk topic maar als het over iets gaat dat mensen zelf willen regelen/bouwen of iets erop bouwen dat niet origineel volvo is dan zie je alleen maar nadelen.
-
- 3rd Gear member
- Contacteer:
Als je hier een collectieve inkoop wilt regelen, zul je moeten beginnen met meer informatie:
- Welke types/bouwjaar komen in aanmerking?
- Is het plug & play? (GEEN stekker- of computerproblemen)
- Is het inderdaad legaal? (Geen risico APK)
- Wat kost het nu?
- Welke types/bouwjaar komen in aanmerking?
- Is het plug & play? (GEEN stekker- of computerproblemen)
- Is het inderdaad legaal? (Geen risico APK)
- Wat kost het nu?
Jeroen
V50 1.6 benzine
V50 1.6 benzine
-
- 3rd Gear member
- Contacteer:
Je zou kunnen beginnen die informatie bij de leverancier te krijgen. Zij willen toch een order van 10.000 dollar?
Jeroen
V50 1.6 benzine
V50 1.6 benzine
- FrankS60
- 5th Gear member
Volgens mij heeft ie wel een punt vwb lezen...bart simpson schreef:ik heb ooit een setje life gezien, heb zelfs op de site gekeken en miste daar een E-keur vermelding, las daar wel de expliciete opmerking dat dit niet om "origineel" spul ging, wat is er met die constateringen mis? Het lichtbeeld van dat immitatiespul is soms al zo slecht dat het meteen al een apk afkeur op kan leveren, als het dus al op meerdere gronden een apk afkeur op zou kunnen gaan leveren is een waarschuwing imho op zijn plaats, wat jij dan doet is jouw zaak.ErikdV schreef:Toch kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat je overal tegen bent dat niet origineel volvo is. Het maakt niet uit welk topic maar als het over iets gaat dat mensen zelf willen regelen/bouwen of iets erop bouwen dat niet origineel volvo is dan zie je alleen maar nadelen.
ik heb een paar posts terug dit neergezet:
" Dit staat er trouwens op hun website bij de FAQ:
Question : Are your lamps E-Mark compliant?
Answer :
  All lamps distributed by DEPO and sold to Europeans countries are E-mark compliant. "
S60 2.4T - 261bhp - 407Nm - BSR 3"; downpipe & sportflow exhaust - BSR Optiflow air intake - Fasttech tuned - IPD HD CBV - IPD TCV - IPD HD Ignition Coils - IPD silicone turbohosekit - IPD HD Endlinks - Eibach Pro Kit 30mm - Powerflex Front Control Arm Bushing - IPD HD Upper Spring Seats - IPD/Powerslot brakerotors icm Ferodo DS2500 pads - IPD HD SS Braided Brake Lines - 17"; Otrera 225/45/17 - Beige volleder - Spaceball -
- V70 T5 assen
- 5th Gear member
Loopt niet echt storm hier met aanmeldingen , meivakantie ???
Of zijn er nog teveel beren op de weg
Of zijn er nog teveel beren op de weg
V70 T5 comfortline winterline 250 pk 2001 -achterspoiler , blokjesgrill , powerflex ,sunblinds , zomer 17" pegasus , winter 16" metis
Ducati 944 ST2 1998
Ducati 944 ST2 1998
- avstrate
- 2nd Gear member
Hallo allen,
Ik ben nu in Polen en heb mijn lampen opgehaald en ze zijn origineel van VALEO voor Volvo gemaakt in Frankrijk. Het E2 keurmerk zit alleen op glazen koplampen en niet op kunsstof. Ik las net op de site dat er ook een DEPO in Polen zit. Ik heb deze site gevonden. Dat is een nieuw en groot magazijn in Polen van DEPO/ http://www.abakusautolamp.com/oferta_de.html Ik heb nu wel lampen, maar ik heb de topic gestart en ben in Polen en ga dus even rondbellen om te kijken wat er mogelijk is. Ik heb omgerekend 300 euro betaald en ze zijn als nieuw en komen uit een schadeauto. Dus niet wat PIOTR suggereert dat ze gestoklen zijn. En als dat wel zo was, dan heb ik er niks mee te maken. Je bent wel erg negatief altijd over Polen, aan je naam te zien ben je zelf afkomstig uit Polen. Er zijn hier een heleboel mensen die met hard werken en met nieuwe ideeen geld weten te verdienen. En zoals overal zal er hier ook wel eens wat misgaan.
Ik moet nu uitzoeken waar de verloopstekker te krijgen is. Schijnbaar wordt die aangeboden op Ebay duitsland. De firma waar ik ze heb gekocht heeft binnenkort weer een setje. Ben benieuwd wat ze van Depo kosten.
Zo gauw ik wat weet laat ik het horen. En als iemand weet hoe hetr werkt met de verloopstekker of een aansluitschema heeft hoor ik het raag.
Groeten vanuit Polen
Ik ben nu in Polen en heb mijn lampen opgehaald en ze zijn origineel van VALEO voor Volvo gemaakt in Frankrijk. Het E2 keurmerk zit alleen op glazen koplampen en niet op kunsstof. Ik las net op de site dat er ook een DEPO in Polen zit. Ik heb deze site gevonden. Dat is een nieuw en groot magazijn in Polen van DEPO/ http://www.abakusautolamp.com/oferta_de.html Ik heb nu wel lampen, maar ik heb de topic gestart en ben in Polen en ga dus even rondbellen om te kijken wat er mogelijk is. Ik heb omgerekend 300 euro betaald en ze zijn als nieuw en komen uit een schadeauto. Dus niet wat PIOTR suggereert dat ze gestoklen zijn. En als dat wel zo was, dan heb ik er niks mee te maken. Je bent wel erg negatief altijd over Polen, aan je naam te zien ben je zelf afkomstig uit Polen. Er zijn hier een heleboel mensen die met hard werken en met nieuwe ideeen geld weten te verdienen. En zoals overal zal er hier ook wel eens wat misgaan.
Ik moet nu uitzoeken waar de verloopstekker te krijgen is. Schijnbaar wordt die aangeboden op Ebay duitsland. De firma waar ik ze heb gekocht heeft binnenkort weer een setje. Ben benieuwd wat ze van Depo kosten.
Zo gauw ik wat weet laat ik het horen. En als iemand weet hoe hetr werkt met de verloopstekker of een aansluitschema heeft hoor ik het raag.
Groeten vanuit Polen
- 24AB2
- 3rd Gear member
- Contacteer:
wellicht heb je hier iets aan ?Zo gauw ik wat weet laat ik het horen. En als iemand weet hoe hetr werkt met de verloopstekker of een aansluitschema heeft hoor ik het graag.
http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=23799
- avstrate
- 2nd Gear member
Hoi,
Ik heb met een monteur uit Duitsland gebeld die bij Volvo werkt, hij gaf aan, dat je de verloopkabel moet hebben van de Bi-Xenon lampen en dat dan de heldere lampen wel passen. Je moet dan zoals ik het begrepen heb, alleen de stekker van de lamp wisselen waar normaal de Xenon lamp op zit. Ga hier morgen even achteraan.
Ik heb met een monteur uit Duitsland gebeld die bij Volvo werkt, hij gaf aan, dat je de verloopkabel moet hebben van de Bi-Xenon lampen en dat dan de heldere lampen wel passen. Je moet dan zoals ik het begrepen heb, alleen de stekker van de lamp wisselen waar normaal de Xenon lamp op zit. Ga hier morgen even achteraan.
- Welles
- 5th Gear member
Ik heb net een setje nieuwe originele heldere S60-lampen gescoord op eBay... Ik weet helemaal nog niet of ik ze wel wil gaan monteren (kijk maar: staat helemaal niet op mijn wensenlijstje
), maar dacht gewoon een buitenkansje te zien. Als iemand interesse heeft?? :?

S40 1.8 | 1997
S60 2.4 (170 pk) Intro Edition | Audio Line | 17” Amalthea (winter) | 16” Adrastea (zomer) | 2001 | Ash Gold Pearl (446)
Gedaan: RTI-scherm + Garmin GVN53 + achteruitrijcamera | V O L V O logo | klapsleutel | MY '05 koplampen | zonwering rondom achter[/size]
S60 2.4 (170 pk) Intro Edition | Audio Line | 17” Amalthea (winter) | 16” Adrastea (zomer) | 2001 | Ash Gold Pearl (446)
Gedaan: RTI-scherm + Garmin GVN53 + achteruitrijcamera | V O L V O logo | klapsleutel | MY '05 koplampen | zonwering rondom achter[/size]
- aertssenhjc
- 5th Gear member
Jep, laat maar weten wat je ervoor wil hebben! ( mooi prieske makeh ejh) 

Volvo V60 T3 Momentum 2012.
Citroën 2CV6 Club Blue Celeste.1986
Citroën 2CV6 Spécial Rouge Vallelunga. 1986
Kia EV6 Air 2022
Volvo V40 1.8 Europa Sports 2003.
Volvo S60 2.4T 2001 BSR Stage II.
Volvo 240 DL 1987
Citroën 2CV6 Club Blue Celeste.1986
Citroën 2CV6 Spécial Rouge Vallelunga. 1986
Kia EV6 Air 2022
Volvo V40 1.8 Europa Sports 2003.
Volvo S60 2.4T 2001 BSR Stage II.
Volvo 240 DL 1987
- Welles
- 5th Gear member
Ik heb ze zelf nog niet. De verkopende partij had alleen een fotootje van de Valeo-site gehaald, dus dat voegt weinig toe. Ik neem aan dat je weet hoe ze er uitzien...
Ze zijn nieuw, nog in verpakking. Valeo adviesprijs incl. BTW = € 664 voor de set... :shock:

Eerlijkheid gebied te zeggen dat 't nu wel een beetje begint te kriebelen om ze er toch zelf in te zetten... Eerst maar eens wachten tot ze er zijn.

Eerlijkheid gebied te zeggen dat 't nu wel een beetje begint te kriebelen om ze er toch zelf in te zetten... Eerst maar eens wachten tot ze er zijn.
S40 1.8 | 1997