ook iets voor ons dan? alle begin is moeilijk maar dit is misschien een leuke opzet
Edit: nogal zitten slapen toen ik het eerst las :oops:
Nog niet officieel, maar 't zal niet lang meer op zich laten wachten.elco440 schreef:Kijk naar het volvo480forum.com. zover mij bekend geen officeele vereniging.

Dit is zeker een waarheid!! Er gaat gemiddeld een uur of 20 per week inzitten... En tijdens het opstarten nog wel meer!!redrooster schreef:Ik ga toch een beetje mee met de opmerking dat dit gedeelte al druk wordt bezocht en er op een andere bladzijde al uitnodigingen zijn voor een meeting of in deze bladzijde georganiseerd kan worden.
Je zou eigenlijk kunnen zeggen dat het best wel werkt terwijl er geen club is.
Dat wordt mij nu enigszins duidelijk in deze vraag.
En het is waar, een echte club is heel veel werk met verschillende verantwoordelijkheden die veel tijd vragen.
Daar zou ik dan weer huiverig mee zijn om niet de deur open te zetten voor lui die enkel geïnteresseerd zijn in verkopen ipv het forum. Wat wel kan is dit open te stellen voor enkel leden met meer dan 100 posts of bijv. voorwaarde dat het gratis moet zijn of ruilen.Roderic E34T schreef:Is het misschien ook mogelijk om iets te maken zoals een Aangeboden en Gevraagd (Marktplaats) voor de 400-serie?