wie van de techno mensen kan mij vertellen waar ik die regelaars kan vinden, in vadis worden ze bij de benzine turbo`s direct op de plek getiint maar bij de diesels zie ik hem wel de luchtfilter afbeelding maar niet welke plek!
gisteren luchtfilter en mixerslang er afgehad maar niets gevonden, wie o wie weet meer
Als je voor de auto staat zit deze op het inlaatspruitstuk aan de linkerkant,een vierkant blokje met een stekkeraansluiting,ik weet niet wat je ermee gaat doen?
kijk even hier: http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=31189
mij idee was, daar IPD dit aan geeft voor alle turbo`s, om het evt ook te plaatsen maar, nav navraag bij RICA blijkt het systeem voor benzine turbo gewoon anders is en die dus werken met een Valve met 3 aansluitingen terwijl de diesel-turbo`s geen Wast Gate hebben maar een variabelle schoepen systeem met een vacuum regelaar of zoiets vandaar dat ik geen zelfde regelaar kon vinden onder de motorkap, de gene die ik vond heeft maar 2 aansluitingen.
IPD geeft aan voor alle turbo`s vanaf `98 maar dan bedoelen ze dus benzine want diesel zoals de D5 ect kennen ze daar dus niet