Hallo,
Ik wil graag weten of er iemand ervaring heeft met chiptuning van een D5 met een retrofit roetfilter.
Wie heeft ervaring en wat is de ervaring?
Ik wil de auto graag laten chippen, maar het moet er wel beter op worden..
Ik hoor het graag.
Groet, Jimmy
Chiptuning op D5 '03 met retrofit roetfilter?
- Ben
- Executive Member
- Contacteer:
Laat ik beginnen met de vraag in het juiste board te zetten 

Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
- BSRTuning
- 1st Gear member
- Contacteer:
Beste Jimmy,
voor jouw auto hebben wij een optimalisatie voor je auto, waar je auto gegarandeerd beter van wordt: dit doen wij (BSR Tuning) via het unieke PPC systeem.
En de grafiek van jouw auto, gemeten op een 'dyno testbank', met de originele gegevens en de gegevens na het optimaliseren d.m.v. BSR Stage 1:

Meer informatie en gebruikerservaringen te lezen op onze site: www.bsrtuning.nl
voor jouw auto hebben wij een optimalisatie voor je auto, waar je auto gegarandeerd beter van wordt: dit doen wij (BSR Tuning) via het unieke PPC systeem.
En de grafiek van jouw auto, gemeten op een 'dyno testbank', met de originele gegevens en de gegevens na het optimaliseren d.m.v. BSR Stage 1:

Meer informatie en gebruikerservaringen te lezen op onze site: www.bsrtuning.nl
-
- Starter
Beste BSR,
Wat is de specifieke ervaring met deze motor met een retrofit roetfilter?
Is de vermogenscurve trouwens wel van een 163hp versie?
Groet, Jimmy
Wat is de specifieke ervaring met deze motor met een retrofit roetfilter?
Is de vermogenscurve trouwens wel van een 163hp versie?
Groet, Jimmy
2005 - 2006 Rover Mini 1.3i Tahiti (verkocht)
2006 -2007 VW Polo G40 (verkocht)
2007 - 2009 Volvo S70 2.0 10v Comfort met LPI (kapot...)
2009 - nu Volvo S60 (enjoying)
2006 -2007 VW Polo G40 (verkocht)
2007 - 2009 Volvo S70 2.0 10v Comfort met LPI (kapot...)
2009 - nu Volvo S60 (enjoying)
- FrankS60
- 5th Gear member
Hee nog een ex-G40 rijder 

S60 2.4T - 261bhp - 407Nm - BSR 3"; downpipe & sportflow exhaust - BSR Optiflow air intake - Fasttech tuned - IPD HD CBV - IPD TCV - IPD HD Ignition Coils - IPD silicone turbohosekit - IPD HD Endlinks - Eibach Pro Kit 30mm - Powerflex Front Control Arm Bushing - IPD HD Upper Spring Seats - IPD/Powerslot brakerotors icm Ferodo DS2500 pads - IPD HD SS Braided Brake Lines - 17"; Otrera 225/45/17 - Beige volleder - Spaceball -
- BSRTuning
- 1st Gear member
- Contacteer:
Beste Jimmy,
specifieke ervaring van de combinatie retrofit plus jouw specifieke motor plus BSR Stage 1 kan ik helaas niet vinden, maar ik kan je garanderen dat je er op vooruit gaat.
De vermogenscurve is van de 163PK, maar dit is de eigen versie van BSR. Deze vermogenscurve is nauwkeuriger dan die van de fabriek; immers deze is door BSR zelf gemeten en hier is de software op gemaakt. Dit heeft als groot voordeel dat de vermogenstoename dus ook nauwkeurig is, en je het ook daadwerkelijk erbij krijgt.
Groeten,
Jeroen
specifieke ervaring van de combinatie retrofit plus jouw specifieke motor plus BSR Stage 1 kan ik helaas niet vinden, maar ik kan je garanderen dat je er op vooruit gaat.
De vermogenscurve is van de 163PK, maar dit is de eigen versie van BSR. Deze vermogenscurve is nauwkeuriger dan die van de fabriek; immers deze is door BSR zelf gemeten en hier is de software op gemaakt. Dit heeft als groot voordeel dat de vermogenstoename dus ook nauwkeurig is, en je het ook daadwerkelijk erbij krijgt.
Groeten,
Jeroen