S70 Turbo goede keuze voor G3 LPG installatie?
- bart simpson
- Geartronic member
- Berichten: 22418
- Lid geworden op: 16.02.2005 - 16:27
- Locatie: Torslanda
- Contacteer:
volgens gasinbouwers wel (van voor 1999 niet een heel slechte keuze)
Volvo for life
- bart simpson
- Geartronic member
- Berichten: 22418
- Lid geworden op: 16.02.2005 - 16:27
- Locatie: Torslanda
- Contacteer:
klopt
Volvo for life
-
- 4th Gear member
- Berichten: 659
- Lid geworden op: 11.04.2011 - 20:48
- Locatie: Tilburg
Schijnt wel dat je dan beter LPi kan nemen. Bij Turbo motoren is dampgas niet de beste optie. Rijden veel 850 T5's (op gas dan wel) rond met LPi.
- RobsterS70R
- 5th Gear member
- Berichten: 2204
- Lid geworden op: 20.03.2007 - 20:19
- Locatie: Op de Veluwe
Ik rijd sinds maart 2011 op LPI, nu dik 25k km gereden en alleen maar plezier!
Bouwjaar van de mijne; '97
Bouwjaar van de mijne; '97
Robbie
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>
-
- 1st Gear member
- Berichten: 30
- Lid geworden op: 12.09.2009 - 16:25
bedankt allen,
de T versie is het niet geworden, ik ga deze week kijken naar een 20V 850, dus met hydrolische klepstoters.
de T versie is het niet geworden, ik ga deze week kijken naar een 20V 850, dus met hydrolische klepstoters.
RobsterS70R schreef:Ik rijd sinds maart 2011 op LPI, nu dik 25k km gereden en alleen maar plezier!
Bouwjaar van de mijne; '97
- toppertje
- 6th Gear member
- Berichten: 3801
- Lid geworden op: 01.09.2006 - 22:52
- Locatie: drente
ook de T versies van voor 1999 hebben hydraulisch-bedienbare kleppen!lagodolce schreef:bedankt allen,
de T versie is het niet geworden, ik ga deze week kijken naar een 20V 850, dus met hydrolische klepstoters.
RobsterS70R schreef:Ik rijd sinds maart 2011 op LPI, nu dik 25k km gereden en alleen maar plezier!
Bouwjaar van de mijne; '97
geen glans zonder wrijving
- Turbo Will-I-Am
- 2nd Gear member
- Berichten: 105
- Lid geworden op: 08.03.2012 - 23:10
- Locatie: Wijhe
- Contacteer:
Klopt, rij zelf ook met een C70 T5 met LPI gasinstallatie en dat loopt als een trein!
Dus een met hydraulische kleppenstoters!
Dus een met hydraulische kleppenstoters!
Voorheen: Seat Toledo V5
Voorheen: Volvo C70 T5 Automaat
Nu: S60 D5 Summum, Tunex Stage II
Werk: Volvo V40 D2 (2015)
Voorheen: Volvo C70 T5 Automaat
Nu: S60 D5 Summum, Tunex Stage II
Werk: Volvo V40 D2 (2015)
- bernhard2
- 3rd Gear member
- Berichten: 282
- Lid geworden op: 24.01.2007 - 18:04
- Locatie: Hardenberg
de hydraulische werken op oliedruk en de vaste moet je dus zelf bijstellen
heb ik een vraag: iemand een idee waarom volvo over gegaan is op vaste stoters?
heb ik een vraag: iemand een idee waarom volvo over gegaan is op vaste stoters?
Volvo 850 R aut 1996 groen 417.000 km
Volvo V70 classic 2.5t 1997 blauw 309.000 km
Opel Senator B 3.0i 1987 grijs 127.000 km
Volvo V70 classic 2.5t 1997 blauw 309.000 km
Opel Senator B 3.0i 1987 grijs 127.000 km