Allereerst heb ik de demper aan de onderkant losgehaald. Auto weer laten zakken, toen zag ik dat de achterkant al een stuk lager stond. Conclusie; de hoogte werd bepaald door de nivomats. (En ja, de rubber stofhoes schoof wat omhoog maar zit inmiddels weer op zijn plek)

Daarna gekeken wat de beste manier van plaatsen was. Ik besloot om de demper eerst helemaal te verwijderen, achteraf had het makkelijker gekund.
De draagarm bevestigingspunten even schoonborstelen met een ijzerborstel.

Toen de adaptors geplaatst. Ging op zich best prima, af en toe wat duwen en trekken om e.e.a. op zijn plaats te krijgen. Het ziet er allemaal stevig uit.

Toen de auto weer op z'n pootjes stond even gemeten: inderdaad (krap) 20mm lager. De bevestiging is 35mm omlaag gegaan, de carrosserie zelf 20mm. We kunnen dus concluderen dat de hoogte nu bepaald wordt door de combinatie nivomat en veren.
Ik heb helaas geen foto van de auto, want het was inmiddels al bijna donker. Die houden jullie tegoed. Wel is de auto nu mooi in evenwicht, voor en achter. Ik ga er voorlopig zo mee rijden en kijken of ik tevreden blijf