C70 2.3 T5 aanschaffen

Voor kenners: de "Roffel"
Broabander
4th Gear member

Velgen zijn 'Propus' trouwens.
Ramon&Ramon
7th Gear member

Het is een van de duurste die er zo ongeveer te koop is nederland van dat bouwjaar!
l1on
1st Gear member

christianvanloon schreef:Heren,

Dank voor jullie reacties.
We zijn op dit moment nog in onderhandeling.

Dat surround alleen werkt met originele radio wist ik; er zit een SC900 in, waarbij enkel CD's dus aanspraak doen op Dolby.
Echter toen deed de box het ook niet, dus dan zal hij stuk zijn.
Losliggende conussen zou het kunnen zijn las ik..

De velgen hebben dus wel 'aanzienlijke' waarde?
Dit omdat ik al een set Canisto's in de schuur heb liggen...
Wat is de naam van de velgen die er nu onder zitten?
Zitten ook nog 2 zgan 18" banden om...
Volgens mij zijn het de triton 18" met een waarde (voor mij persoonlijk) van ongeveer 600 euro voor de velgen
Broabander
4th Gear member

Ah, de Propus is de 17" versie, de 18" Triton is eigenlijk de BBS Triton.
S80 Executive
5th Gear member

Triton is inderdaad een BBS velg, zoals onder de mijne:

Afbeelding
christianvanloon
1st Gear member

Of een auto te goedkoop of te duur is weet je natuurlijk nooit. Daar kom je pas achter als je hem een tijd hebt.

Heb inmiddels contact opgenomen met Walter over het verleden; eveneens met Volvo Nederland en de garage waar het laatste onderhoud is gepleegd.
Er is nog aardig wat terug te vinden.
NAP klopt ook vanaf kilometerstand 0, dus daar zou ik misschien nog iets meer uit te weten kunnen komen.

Met het idee in mijn achterhoofd de Triton velgen te verkopen, wordt de prijs natuurlijk al iets aantrekkelijker.
Ik heb de Canisto's namelijk erg goedkoop gekocht, met 2 zeer goede banden en 2 redelijke banden.

Een aankoopkeuring bij Volvo Jacob Schaap in Lelystad lijkt mij verstandig en ga ik overwegen. Mocht dat lukken en de uitkomst is 'gunstig' en ik kan nog iets van de prijs af krijgen, hoop ik dat we eruit kunnen komen.

Maar laat ik niet op de feiten vooruit lopen. Eerst dit eens voorleggen aan de verkoper...
OkkieC70
1st Gear member

Hey, sorry dat ik even een topic ophaal, Zag dat je een auto hebt kunnen aanschaffen dat is mooi nieuws natuurlijk.

Jammer dat wij het niet eens zijn kunnen worden.

Wat betreft de C70 van mij heb nog even het 1 en ander uit kunnen sluiten, maar de speaker werkt wel als ik de versterker los koppel, maar zodra ik de versterker weer er aan koppel lijkt het inderdaad als of hij niks doet.

De velgen zijn BBS tritons inderdaad.

Toch nog wel enkele dingen;
-Voorbanden niet veel profiel meer 5.5 vind ik nog genoeg;)
-Dolby speaker werkte niet zie het eerdere stukje
-Geen onderhoudshistorie aanwezig dit is na zoeken terug gevonden en ook aan jou gemeld.
-Steenslag voorbumper/motorkap iets klopt
-2 krasjes achterbumper klopt
-Voorste 'spoorstangen' (verticaal) klapperen iets klopt
-Iets getuned klopt

Ik dacht reageer er toch nog maar even op.
Wat betreft mijn vraagprijs a 7000 euro die was inderdaad te hoog gegrepen, de vraagprijs was ook te impulsief bedacht.

Ik hoop dat er toch iets wat meer duidelijk is geworden zo.

Groetjes peter
christianvanloon
1st Gear member

Dag Peter,

Je ziet dat er op fora's heel wat wordt vermeld :)

Heb inderdaad een C70 kunnen aanschaffen. Ben er tot op vandaag nog erg blij. Hij kwam voorbij en ik had er een goed gevoel bij...

Goed dat je nog even wat dingen relativeert; na de aanschaf heb ik eigenlijk in dit topic wat zaken niet meer bijgewerkt, waaronder wat dingen die je nu noemt.

Wist ook niet dat je hier actief was, anders had ik dat al sneller gedaan natuurlijk.

Ondanks dat; jij en ik weten dat jouw C70 in orde is. Iemand die een blauwe handbak zoekt, raad ik aan eens te gaan kijken. Tuurlijk zal er nog wel iets naar smaak gemaakt moeten worden, en wat kleine 'finishing touches' , maar het is ook geen nieuwe auto. Met de laatste prijs die je noemde, denk ik dat er ongetwijfeld een koper komt...

Zet hem anders op dit forum, kijken in ieder geval liefhebbers naar!
En betere verkoopsites...?!
OkkieC70
1st Gear member

momenteel ben ik eigenlijk alles een beetje aan het uitzoeken of het niet verstandiger is de volvo zelf te blijven rijden.

Wat jij nu ervaart met jou volvo heb ik ook gewoon iedere dag als ik de auto in stap *een Erg goed gevoel!*

Nadat ik je telefonisch had gemeld dat mijn relatie ook over was en dat nog een grotere drijfveer was om hem weg te doen, bleek achteraf niet te kloppen.

Geen vriendin betekend Ziekelijk veel geld in je zak hahaha!
Dat is dus ook de rede dat hij nog wel op speurders staat maar niet op andere sites;)

In elk geval bedankt dat jij hier ook even de opheldering hebt gegeven over de auto nu.
Want mocht een potentiele koper zich toch melden en het zelfde doen zoals gaan kijken op deze en andere site's wil ik wel dat er een eerlijk verhaal staat ;) *toen je het schreef klopte het ook alleen door de veranderingen is het iets beter geworden in positieve zin!*

Groetjes Peter
Plaats reactie

Terug naar “De 850 - S70 - C70 - V70 en V70XC Classic”