Is een soort openluchtfilter alleen zuig hij koude lucht aan,binnenkant is van aluminium en de buitenkant van carbonjpwg001 schreef:Wat doet zo'n airbox? (Beetje off-topic)
http://www.bmcairfilter.com/infoCDA.asp
Is een soort openluchtfilter alleen zuig hij koude lucht aan,binnenkant is van aluminium en de buitenkant van carbonjpwg001 schreef:Wat doet zo'n airbox? (Beetje off-topic)
Ik verwacht dat eea te maken heeft met de ventilatie. Komt het geluid ook voor als je de ventilatie/airco enz uit hebt staan? En wordt het geluid duidelijker waarneembaar indien je het zaakje voluit hebt blazen?S60freerider schreef:Afremmen of zoals je zegt 'op de rem staan' heeft geen effect.
Zoals ik al schreef verdwijnt het wanneer het toerental bij het uitremmen onder de 1000tpm zakt. Waar denk je aan?
Ik denk aan de rembekrachtiger, lekke membraan maar kan ook zijn dat de terugslagklep defect is.S60freerider schreef:Afremmen of zoals je zegt 'op de rem staan' heeft geen effect.
Zoals ik al schreef verdwijnt het wanneer het toerental bij het uitremmen onder de 1000tpm zakt. Waar denk je aan?
Zo dan daar is een nieuwe turbo niks bij :shock:Trucker schreef:Dat heb ik /wij ook gehad met onze V70 uit 2002 er bleek een lek membraam in de vacuum bekrachtiger te zitten
en vervangen is een kl**te klus
heb het een en ander kunnen regelen met de garage (coulance) en een nieuwe geregelt voor 1/3 van de prijs van €600,-
dat sissende geluid is dan constant, naar mijn ervaring, en is een ander probleem dan hierboven beschrevenumpie schreef:ik persoonlijk zou eens kijken of er genoeg koudemiddel in je airco systeem zit
als hier te weinig in zit kun je namelijk ook een zuigend sissend geluid krijgen
sucses
Emielskey schreef:dat sissende geluid is dan constant, naar mijn ervaring, en is een ander probleem dan hierboven beschrevenumpie schreef:ik persoonlijk zou eens kijken of er genoeg koudemiddel in je airco systeem zit
als hier te weinig in zit kun je namelijk ook een zuigend sissend geluid krijgen
sucses