Ik ben sinds vandaag in het bezit van een XC60 D5 AWD in de Summum uitvoering. Zwart van kleur en two-tone lederen interieur.
Het gaat om een import auto van 2008 met slechts 20.000 km op de teller en dat is voor een diesel erg weinig. Ik moet em bij wijze van spreken nog rijden
Omdat het een Duitse auto is staan alle menu's in het Duits. Nu spreek ik dat wel aardig maar toch is een NL menu handiger.
Is het mogelijk om de taal van het menu te veranderen en zo ja, hoe en waar? Ik heb al wat zitten zoeken maar ik kan niets vinden wat daar op duidt. Bij het navigatie systeem is me dat wel gelukt overigens!
Over dat navigatie systeem; het gaat hier om de RTI uitvoering van Navtea dat nog (hoe ouderwets :twisted: ) werkt met CD's. Nu heb ik daar niet veel ervaring mee maar er zitten twee CD's bij met daarop vermeld dat Nederland aanwezig zou zijn. Welke van de twee CD's ik ook probeer ik krijg nergens de mogelijkheid het land Nederland in te stellen. De meest vreemdsoortige landen als Wit Rusland en Montenegro kan ik wel selecteren maar Nederland niet.
Wie o wie weet wat ik (vast) verkeerd doe...?
Dank en happy driving!
Abe