Nog 6 weken

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
pvdwaal
3rd Gear member

@CasCam, heb jij misschien een weblink naar die LEDjes?
Voorlopig werken mijn Auto-Style-Silvervision-look-a-likes (8 euri) nog prima :P

Ik denk wel dat ik binnenkort de buitenspiegellampjes (onderkant) ook ga vervangen door LEDs
V40 D2 R-Design Ice White (foto's vanaf post #2)

- Audi A3 1.4TFSI DSG-7 Ambition Proline, ABT tuned @150pk@270Nm, Arubablauw, 18";, getinte ruiten rondom
- Seat Ibiza FR TDI, ABT tuned @160pk@380Nm, geel, complete bodykit, 2x dubbele 90cm uitlaten, zeer donker getinte ruiten rondom
- 3x Renault Clio
kisman
2nd Gear member

De weblink van CasCam zou wel een welkome zijn. Dealer gaat er nu wel als service silvervision inzetten, maar wie weet, als de prijs meevalt, dan toch wel vervangen door LED's. ;-)
V40 D2 R-Design, Passion Red, Business Pack Pro, R-Desgin Plus Line, Verlichtingspack 2, Scandinavian Line, Premium Sound Multimedia, Extra getint glas achter, Stuurbekrachtiging met 3 instellingen, Volvo Guard Alarm, Keyless Drive, Verwarmde voorruit, Laadvloer met 2 niveau's, Verwarmde voorstoelen, Neerklapbare rugleuning passagiersstoel
Hafkees
2nd Gear member

Eh ja Cascam.. kom eens met een link :)
23 september 2013 op te halen
V40 D2 Summum

Huidig
VW Golf VI 1.2TSI 77Kw DSG Highline

Historie
VW Passat 1.9 TDI 74Kw Confortline
Audi A3 1.9 TDI 96Kw Ambition
Skoda Octavia 2.0 LPG 85Kw Elegance
Seat Toledo 1.9TDI 81Kw Sport
Nissan Sunny 1.4 Lx i-sport
HakanC
3rd Gear member

Google is your friend: 'P21w led oranje' of 'P21w led orange'
V40 D2 SUMMUM | Ice white solid | Vasa leder espresso blond/blond | IntroLine | Dynamicline | 18 Atreus (Glossy Black/Glossy White) | Premiumsound | Panoramadak | HEICO frontspoiler | R-Design diffuser + uitlaat | Stylingpack zij-spoilers enz enz..
Hafkees
2nd Gear member

Klopt, maar ik had even geen zin in Google :)

zoiets dus?
http://www.marktplaats.nl/a/auto-divers ... anbus.html
V40 D2 Summum

Huidig

Historie
HakanC
3rd Gear member

Ja zo iets maar ik zou echter wel altijd willen of het sterk genoeg licht uistraals vergelijkbaar met conv. 21 watt..

Dat valt vaak vies tegen.
V40 D2 SUMMUM | Ice white solid | Vasa leder espresso blond/blond | IntroLine | Dynamicline | 18 Atreus (Glossy Black/Glossy White) | Premiumsound | Panoramadak | HEICO frontspoiler | R-Design diffuser + uitlaat | Stylingpack zij-spoilers enz enz..
Hafkees
2nd Gear member

Dat is inderdaad wel een punt waar je rekening mee moet houden.
Ik moet zeggen dat mijn achteruitrij LED best wat licht afgeeft (kan het alleen niet meer vergelijken :) )
V40 D2 Summum

Huidig

Historie
Cascam
2nd Gear member

kisman schreef:De weblink van CasCam zou wel een welkome zijn. Dealer gaat er nu wel als service silvervision inzetten, maar wie weet, als de prijs meevalt, dan toch wel vervangen door LED's. ;-)
Ehh ja das inderdaad wel handig,.. Maar kijk eens op http://www.pilotxenonshop.com, hebben ook van die "canbus" lampen, en qua felheid hoef je je geen zorgen meer te maken tegenwoordig, zelfs de hoofdverlichting(dimlicht) van de Audi A3 en de Seat leon zijn tegenwoordig LED
Volvo V40 D2 SUMMUM - misty blue metallic - P100 charcoal/charcoal leder - business pack pro- xenon pakket - extra getint glas
Cascam
2nd Gear member

Volvo V40 D2 SUMMUM - misty blue metallic - P100 charcoal/charcoal leder - business pack pro- xenon pakket - extra getint glas
reingraat
2nd Gear member

Alleen niet geschikt voor can bus.
Dus waarschijnlijk storing wanneer je deze gebruikt
[/b]D2 R-Design MY2014 - 455 Titanium Grey Metallic - PZ00 Leder Charcoal - Plus Line - Business Pack Pro - Verwarmbare voorstoelen - Zonder motor en modeltype - DAB+ - Verwarmbare voorruit - Interieurverlichting pack 2 - afneembare trekhaak
Cascam
2nd Gear member

Ik heb de lampen via EBAY besteld, dat zijn van die canbus lampen, wel ff opletten achter zijn het PY21W lampen, "Y" voor yellow, maar ook de bajonet pootjes zijn 150graden verdraait ipv 180 bij een gewone 21w lamp.
Vóór zitten er HY21W lampen, dit zijn GEEN gewone gloeilampen maar kleine oranje halogeen lampjes met ook weer die rare bajonet sluiting.
Als je deze ook in LED wil moet je zoeken op BAY9S LED (BAY9S is het soort fitting) want op "HY21W led" krijg je weinig zoekresultaten met google, enkel Chinese,...,
als ik mijn V40 heb zal ik ze er direct inzetten en kijken of ze storing geven, ze kosten €6,75 op EBAY, misschien moet ik er nog een weerstand tussen knutselen om dat snelle knipperen tegen te gaan, volgens de leverancier hoeft het niet,.. We zullen zien,..nog 2 weken als 't goed is,..
Agnax
2nd Gear member

Als je dan gelijk je handelen in stappen documenteert (liefst met foto's per stap) dan help je veel forumleden die wellicht iets minder handig zijn.
Huidige auto:
Volvo V40 D2 R Design

Vorige auto's:
Renault Megane 1.5 dci
Hyundai i30 CW
Toyota Prius III
Toyota Yaris Luna
pvdwaal
3rd Gear member

+1 :D

en dan meteen toevoegen aan topic Tips en trics instellingen direct na aflevering
V40 D2 R-Design Ice White (foto's vanaf post #2)

- Audi A3 1.4TFSI DSG-7 Ambition Proline, ABT tuned @150pk@270Nm, Arubablauw, 18";, getinte ruiten rondom
- Seat Ibiza FR TDI, ABT tuned @160pk@380Nm, geel, complete bodykit, 2x dubbele 90cm uitlaten, zeer donker getinte ruiten rondom
- 3x Renault Clio
Cascam
2nd Gear member

Agnax schreef:Als je dan gelijk je handelen in stappen documenteert (liefst met foto's per stap) dan help je veel forumleden die wellicht iets minder handig zijn.
En dan zie je foto's van een brandende v40, net zoals die in België,... 8) , maar ik zal een mooie beschrijving maken met foto's "instal leds for DUMMIES"
kisman
2nd Gear member

Cascam schreef:
Agnax schreef:Als je dan gelijk je handelen in stappen documenteert (liefst met foto's per stap) dan help je veel forumleden die wellicht iets minder handig zijn.
En dan zie je foto's van een brandende v40, net zoals die in België,... 8) , maar ik zal een mooie beschrijving maken met foto's "instal leds for DUMMIES"
+1
V40 D2 R-Design, Passion Red, Business Pack Pro, R-Desgin Plus Line, Verlichtingspack 2, Scandinavian Line, Premium Sound Multimedia, Extra getint glas achter, Stuurbekrachtiging met 3 instellingen, Volvo Guard Alarm, Keyless Drive, Verwarmde voorruit, Laadvloer met 2 niveau's, Verwarmde voorstoelen, Neerklapbare rugleuning passagiersstoel
kisman
2nd Gear member

Nog 20 dagen \:D/
Cascam
2nd Gear member

Gaaf man, ik ook zoiets, eerst was het 1e week november, toen hadden ze de gebeld dat ze hem half oktober kunnen leveren, maar omdat de lease van mijn renault zo traag is met reageren,... Zal het toch begin november worden,...
Gelukkig met de komst van mijn Volvo, ben ik verlost van Stern Lease, Service? Vriendelijk te woord staan? Daar hebben geen kaas van gegeten,..

Kan niet wachten,...
kisman
2nd Gear member

Tijd vloeft voorbij hoor en het wachten ben je straks vergeten als je achter het stuur van je V40 zit..
remmm
5th Gear member

Ha kisman..

Fraaie bak hoor.. Zonder letters is ook weer eens wat anders....ook vaak over nagedacht bij mijn v50 en v60 maar bij allebei niet aangedurfd :)

Wel apart dat Volvo bij de v60 wel standaard silvervisions achter hebben geleverd en dat ze dat bij de v40 niet doen?

Hopelijk mag je er ook mee gaan rijden van je vriendin...

Succes de komende weken
kisman
2nd Gear member

Als hij lief is, mag hij er wel een keertje mee rijden....

Groetjes, de vriendin \:D/
Plaats reactie

Terug naar “V40”