Voorlopig werken mijn Auto-Style-Silvervision-look-a-likes (8 euri) nog prima

Ik denk wel dat ik binnenkort de buitenspiegellampjes (onderkant) ook ga vervangen door LEDs
Ehh ja das inderdaad wel handig,.. Maar kijk eens op http://www.pilotxenonshop.com, hebben ook van die "canbus" lampen, en qua felheid hoef je je geen zorgen meer te maken tegenwoordig, zelfs de hoofdverlichting(dimlicht) van de Audi A3 en de Seat leon zijn tegenwoordig LEDkisman schreef:De weblink van CasCam zou wel een welkome zijn. Dealer gaat er nu wel als service silvervision inzetten, maar wie weet, als de prijs meevalt, dan toch wel vervangen door LED's.
En dan zie je foto's van een brandende v40, net zoals die in België,...Agnax schreef:Als je dan gelijk je handelen in stappen documenteert (liefst met foto's per stap) dan help je veel forumleden die wellicht iets minder handig zijn.
+1Cascam schreef:En dan zie je foto's van een brandende v40, net zoals die in België,...Agnax schreef:Als je dan gelijk je handelen in stappen documenteert (liefst met foto's per stap) dan help je veel forumleden die wellicht iets minder handig zijn., maar ik zal een mooie beschrijving maken met foto's "instal leds for DUMMIES"